تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۰۹۴۵۷
کبنا بررسی می‌کند

نفرت پراکنی علیه امام‌جمعه یاسوج

۰
نفرت پراکنی علیه امام‌جمعه یاسوج
کبنا ؛به دنبال دروغ‌پراکنی رسانه‌های بیگانه علیه نظام و نفرت پراکنی علیه روحانیون، این بار هجمه‌ها را به سمت امام‌جمعه یاسوج کلید زدند رسانه‌های بیگانه که از هر فرصتی برای سوءاستفاده بهره‌ می‌برند و تنها با یک دروغ مجازی و ساختگی دل‌خوش می‌شوند.
دروغ‌پراکنی اخیر سایت‌های ضدانقلاب به امام‌جمعه یاسوج نمونه‌ای از فضاسازی این رسانه‌های بیگانه است، جمله‌ی «ﻫﺮ‌ﮐﺲ ﺩﺭ ﻣﺎه‌ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﺭﻭﺯه ﻧﮕﯿﺮﺩ ﻭ به‌دروغ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺭﻭﺯه‌ﺍﻡ، ﺭﻭﺯه‌ﺍﺵ ﺑﺎﻃﻞ ﺍست!» هرساله به نقل از یکی از ائمه جمعه منتشر می‌شود یک‌بار امام‌جمعه تهران، یک‌بار امام‌جمعه ارومیه، بار دیگر شیراز و این بار امام‌جمعه یاسوج.
پس از انتشار خبر قتل طلبه همدانی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن‌یکی از هم‌فکران ضارب، با تأیید اقدام وحشیانه او مردم را به این کار تشویق می‌کند؛ اما نکته مهم در صحبت‌های این فرد اشاره به فتوای ساختگی از یک روحانی است که چند روز پیش در فضای مجازی موردتوجه کاربران قرار گرفت. ماجرا ازاین‌قرار بود که یک اکانت جعلی با تصویر یک روحانی مازندرانی زنان را به نکاح با نیروهای حشدالشعبی که برای کمک به سیل‌زدگان در خوزستان بودند، تشویق می‌کرد و چه‌بسا یکی از دلایل قتل طلبه همدانی انتشار همین توییت‌های جعلی بود.

فارس نوشت: با نزدیک شدن به آغاز ماه رمضان، رسانه‌های ضد دین و ضدانقلاب دور جدیدی از هجمه‌ها و حملات خود را کلید زدند. از تمسخر اعمال این ماه تا زیر سؤال بردن فلسفه روزه‌داری! دریکی از این موارد برخی رسانه‌های ضدانقلاب، جمله‌ای را به نقل از حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی‌اصغر حسینی امام‌جمعه یاسوج منتشر کردند و نوشتند که وی گفته: «ﻫﺮ‌ﮐﺲ ﺩﺭ ﻣﺎه‌ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﺭﻭﺯه ﻧﮕﯿﺮﺩ ﻭ به‌دروغ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺭﻭﺯه‌ﺍﻡ، ﺭﻭﺯه‌ﺍﺵ ﺑﺎﻃﻞ ﺍست! اما بررسی‌های نشان می‌دهد که ترفندی است که رسانه‌های این جریان همه‌ساله با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان به نقل از یکی از ائمه جمعه منتشر می‌کنند؛ یک‌بار امام‌جمعه تهران، یک‌بار امام‌جمعه ارومیه، بار دیگر شیراز و این بار امام‌جمعه یاسوج! به نظر می‌رسد انتساب این جمله به امام‌جمعه یاسوج با انتقادات شدیدش به ماجرای رقص مختلط در این شهر بی‌ارتباط نباشد.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1