تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۴۰۹۳۳۳
بعد از اظهارات «محمدعلی وکیلی» عضو هیئت‌رئیسه مجلس در باره کبنانیوز؛

سرمایه «کبنانیوز» اعتماد مردم است

شورای سردبیری کبنا
۳۱
۱
سرمایه «کبنانیوز» اعتماد مردم است
کبنا ؛محمدعلی وکیلی در دهدشت و در جواب سؤالات خبرنگار سایت تحلیلی و خبری کبنا نیوز با لحن تندی علیه آنچه خود مشی نامشخص کبنا نیوز خوانده است موضع گرفته است و خواستار انجام رسالت رسانه‌ای توسط این سایت شده است.
اما آقای وکیلی مشخص نکرده است تعریفشان از مشی چیست که کبنا نیوز باید آن را مشخص کند؟
آیا مشی موردنظر وکیلی این است که یک رسانه به ارگان و سخنگوی یک جریان سیاسی یا یک شخص تبدیل شود؟
همان‌گونه که روزنامه ابتکار، ارگان بودن خود برای هاشمی رفسنجانی را افتخار می‌دانست و یا آقای وکیلی باوجود نماینده مردم بودن سخنگوی یک ستاد انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری شدند!
وکیلی یا از سایت کبنا نیوز شناختی ندارد و یا اگر شناخت دارد احتمالاً عمداً و به جهت شفافیت و بی‌طرفی کبنا نیوز که ما نه ادعای کامل آن را داریم بلکه در پی آن هستیم این‌گونه علیه کبنا نیوز موضع گرفته‌اند.
 هم‌چنین ممکن است آقای وکیلی شناخت کاملی از کبنا نیوز نداشته باشد و به بار معنایی کلماتی که بکار بردند دقت نکرده‌اند.
کبنا نیوز هیچ ادعایی در اینکه یک رسانه کامل و بدون ایراد و اشکال است ندارد بلکه ما خود را در ابتدای راه می‌دانیم که باوجود مشکلات و موانع تاکنون به‌ دور از کانون‌های قدرت و ثروت و با اتکا به بزرگ‌ترین سرمایه خود یعنی اعتماد مردم در حال پیش رفتن هستیم.
اهل زد و بند نبوده‌ایم که اگر این‌ گونه بود در هلدینگ‌های اقتصادی بزرگ مشغول به کار بودیم و خود و اقاربمان در اوج قرار داشتیم، اهل‌ معامله بر سر فساد و کوتاهی در حق مردم نبودیم و مواردی مانند همراهی سایت با مردم در قضیه پتروشیمی سقاوه، استخدام‌های فله‌ای و سقوط هواپیما و تمامی رخدادهای سیاسی و اجتماعی و سایر حوزه‌ها بر همگان روشن و مبرهن است.
این در حالی است که در مواردی ازجمله سقوط هواپیما کسانی بودند که در ابتدای حادثه ادعای همراهی با مردم را داشتند، اما در میانه راه طرف مردم را رها کردند و وارد زد و بندهای شخصی شدند و بعدها روزنامه‌شان در پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان یعنی همان شرکت مقصر در سقوط هواپیما توزیع می‌شد!
مشی کبنا نیوز با مردم بودن است و اصل و مبنا برای کبنا نیوز مردم است، حال چه قدرت از آن تیم مشایی و جوانفکر باشد و یا قدرت از آن روحانی و لاریجانی و یا غیر باشد.
کبنا نیوز بولتن مردم است و به بولتن مردم بودن افتخار می‌کند و به راه خود ادامه خواهد داد.
بسیار علاقه‌مندیم که رسالت خود را درست به‌جای بیاوریم و در این مورد مردم خود بهترین قضاوت کنندگان خواهند بود ولی آقای وکیلی بهتر است به این سؤال پاسخ دهند که آیا خود و دوستانشان در لیست امید رسالت نمایندگی‌شان را به‌درستی ادا کردند، اگر ادا کردند پس چرا مردم این‌ گونه از آن‌ها ناراضی هستند و آقای وکیلی با علم به همین موضوع دنبال کوچ از تهران و ثبت‌نام در بویراحمد است؟
آقای وکیلی رسالت شما چیست؟ نقش شما در مبارزه با فساد چه بوده است و در این مسیر چه حرکتی داشته‌اید؟
این سؤالات و نکته‌ها نه در پاسخ اظهارات آقای وکیلی مطرح می‌شود که کبنا نیوز همیشه در پی شفافیت بوده است و به خاطر همین مشی و شفافیت مورد طعنه دیگران قرار می‌گیرد.
کبنا نیوز نه‌ تنها مخالف انتقاد نیست که با کمال میل از انتقاد استقبال می‌کند اما اگر منظور از به‌ ظاهر انتقاد آن باشد که از ما فقط تعریف و تمجید کنید لازم است به محضر مبارک منتقدین عزیز برسانیم که کبنا نیوز شبیه فلان روزنامه سراسری و یا فلان سایت هرگز طرف مردم را رها نخواهد کرد و ضمن احترام به سرمایه‌های اجتماعی و سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد استقلال و مطالبه گری خود را حفظ خواهد کرد.
کبنا نیوز سرمایه‌اش اعتماد مردم است این سایت نه فرصت زد و بند دارد و نه هم امکان استفاده از آگهی‌های میلیونی از یاسوج تا تهران را در اختیار دارد پس تنها قماری که می‌تواند بر سر آن ادامه راه دهد همین اعتماد مردم است.
کبنا نیوز حتماً موضع سیاسی و اخلاقی خود را دارد اما نه موضعی که به هر قیمتی بخواهد آن را بر واقعیات و حقایق جامعه ترجیح دهد، ما نه پشت پرده‌ای داریم و نه هم سودای نمایندگی مجلس، بلکه رسانه‌ای هستیم با اقل امکانات و متعلق به مردم و هر آن‌کسی که حرفی برای گفتن داشته باشد کبنا نیوز «خانه» اوست.
 
شورای سردبیری کبنا نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد غیور
Iran, Islamic Republic of
این در حالی است که در مواردی از جمله سقوط هواپیما کسانی بودند که در ابتدای حادثه ادعای همراهی با مردم را داشتند،اما در میانه راه طرف مردم را رها کردند و وارد زد و بندهای شخصی شدند و بعد ها روزنامه شان در پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان یعنی همان شرکت مقصر در سقوط هواپیما توزیع می شد!!


حالا منظور کیه ؟؟؟ البته مردم عزتمند استان کهگیلویه و بویراحمد را نمی شود فریب داد و آن روزها را بیاد دارند خوب بویژه جلسه استیضاح وزرای راه و کار سابق را
حمید
United Arab Emirates
سلام
با اینکه زیاد با کبنا نیوز حال نمیکنم ولی این متن محترمانه و وزین که "وقار کبنایی" آن را می نامم بسیار بر دلم نشست. اگرچه کبنا و یا هر رسانه دیگر و آدم منصف میداند که عملکرد وکیلی و وکیلی ها تاریخ مصرف آن را تمام کرده است و موسم رجزخوانی ها گذشته و فصل اعتماد تام به مردم است.
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره دکتر یک کلمه گفت مشی سایت چیست بعد مودبانه بدون اتهام زنی جواب سوالات شماراداد ولی ادبیات شماکه یک بیانیه هست واقعا بعید بود از جناب کمایی تمام اتهامات شما ازسر بی تقوایی هست وبس یک کم تفکر وتعقل وتدبر بعد شناختی ازسما نداشت پرسید مشی چیست چرا اینهمه برافروخته اید این ادبیات کمایی نبود
Iran, Islamic Republic of
برادر خوب این رسم مردانگی نیست جواب یک سئوال راباحرمت شکنی جواب نمیدهند استغفرالله
صادق
Iran, Islamic Republic of
درود بر سایت وزین کبنا نیوز
قطعا این هجمه بدلیل پیشرفت است وگرنه کسی بخاطر سکوت سرزنش نمیشود
به بولتن بودنت افتخار کن کبنا جان
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام کبنا برای یک با استقلال خودرا اثبات کن این آقا خودش نمی داند کدام طرفی البته دراین مملکت مخصوصا دراین استان تعدادصبح یک رنگ عصر رنگ دیگر کم نیست
حمید باقرپور
Iran, Islamic Republic of
خیلی جدی گرفتی خودتو کپپپپنا نیوز
آویزون ادمایی هستی واسه ۴ هزار پول ک بتونی این سایت بچه بازی رو اداره کنی از گشنگی نمیری اما اشتباه میکنی دوست و دشمنتو اشتباه انتخاب کردی!
دوما از جایی میسوزی که اومدی وکیلی ادم حسابت نکرد ک حتی باهات مصاحبه کنه, وکیلی که با کل سایت ها و برنامه های تلویزیونی تند اصولگرایی مصاحبه میکنه تو رو در حدی ندید ک حتی باهات مصاحبه کنه! اب بریز جایی که میسوزه برادر.
فرهاد
Germany
اگر شما با مردم بودید ، کامنتهایی را که انتقاد به بعضی مدیرکلها و یا اشخاص بود سانسکر نمیگردید . توی کبنا به احتمال حداقل دوگروه چپ و راست فعالیت دارند . و در اختیار باد موافق هستند . نه جانم کبنا نیوز هم تحفه ای نیست . شماهم دنبال منافع خودتان هستید . یگی از دوستان در حضور من مصاحبه ای با نماینده شما و بک سایت دیگر کرد ولی آن مصاحبه در سایت شما منتشر نشد ولی در سایت دیگر منتشر شد .
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت سر دبیر محترم کبنا نیوز
انصافا تحلیل و پاسخ بسیار دقیقی در مورد اقای وکیلی ارئه دادید. کاش همیشه به کبنا نیوز حمله شود تا حقایق را بیان کند. من شنیدم ابتدا روزنامه ابتکار با اقای قالیباف قراداد تبلیغاتی تنظیم کرده بود بعد که مبلغ بیشتری از ستاد مرحوم هاشمی پیشنهاد شد با ستاد هاشمی قرار داد بست البته شنیدم کاش اقای وکیلی در مورد رد یا تایید این حرف نظری می دادند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مرحبا . انصافا خیلی منطقی پاسخ این نماینده پرحاشیه لیست امید رو دادید .
آقای وکیلی این طعنه های به حق نوش جان شما
عادل
Iran, Islamic Republic of
احسن ودرود برشما که عاقلانه با تدبیر باظرافت گوشه ای از واقعیات را بیان داشتی
به باور تمام ملت مشکلات غول آسا وو ویران کننده حال حاضر جامعه از قبل سواستفاده نماینده ها می باشد
مجلس بی تحرکت در مقابل این بحرانهای ویرانگر اقتصادیی سونامی فقر در جامه شده ای کاش مردم خوب تحلیل کند وعذر این ۲۹۰ نماینده می خواستن
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده کبنا با این دولت تمام می شود.
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده کبنا با این دولت تمام می شود.
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده کبنا با این دولت تمام می شود.
Iran, Islamic Republic of
هیچ سرمایه واعتماد مردمی در کار نیست واقعا مزخرفترین رسانه کبنانیوز است که برعلیه مردان بزرگی مثل وکیلی وتاجگردون قلم فرسایی میزند
احمد
Iran, Islamic Republic of
بی شک کبنا خوب بازی بلد است البته در اینکه شناخت کاملی از نوجوان دوران جنگ که حراس از شهید شدن و جان دادن برای وطنش نداشت تا مرد شجاع و دلیر و نترس لر ندارید و قلم شما صرفا از سر حسادت است شکی نیست اگر اون رسالتی را که از آن دم میزنی منتشر کن.
ورزشکار
United States
الحق که وکیلی بدرستی ودرایت کامل برای شما انتخاب نام نموده که شما رابولتن نمود وواقعا شما بولتن تبلیغاتی شوی به قیمت ناچیز از جمله تعریفات وتمجیدات شما در این بولتن برای مدیرکل ورزش وجوانان انهم باقیمت اجاره ناچیز یک استخر
شما ارزش یک رسانه ورسالن ان را زیر پا گذاشته ای
نرگاه
Iran, Islamic Republic of
حتما مثل . که در کیش و قسم اشتباهی اخبار را به عرض شون رساندند، در خانه ویلایی نرگاه نیز چنین رویدادی رخ داده است
بویراحمد گرمسیر و گچساران
Iran, Islamic Republic of
ضمن خسته نباشید به سایت وزین کبنانیوز
وکیلی نماینده . مجلس
که با قرار گرفتن فرمایشی در یک لیست تکراری
به مجلس راه یافت و هیچ دغدغه ای از مشکلات مردم را نداشته و ندارد و این را بارها ثابت کرده
صدالبته که با سایت مردمی کبنا م شکل دارد
چون با مشی .. یا باید از توبره بخوری یا آخور
و با مردم بودن و حرف دل مردم را زدن خلاف میل و اصول رانت خواران و معامله گران و فرصت طلبان نوکیسه و تازه به دوران رسیده. می باشد
گچ بویز
Iran, Islamic Republic of
درود و احسنت
کبنا کارت درسته
و.. اصلاح طلب منفعت طلبانی دور از بطن مردم اند
Iran, Islamic Republic of
درودبرکبنانیوزواقعیت راگفتیدافرین برشما
ح ب
Iran, Islamic Republic of
احسنتم ،بخدامن به آقای وکیلی رای دادم خیلی پشیمونم فقط به فکرخودوخانوادش
باشت
Iran, Islamic Republic of
خیانت سایت شما در زمان تغییر نام استان را مردم گچساران و باشت فراموش نمیکنند.کم پول از اون اقایی که جلسه در یاسوج در خانه اش برگزار شد نگرفتید...باوی خیانت امسال تو را تا ابد در ذهن دارد تا به موقعش
Iran, Islamic Republic of
وکیلی کبنا را تحویل نگرفت و مغرورتر از اینه که به رسانه های استان اهمیت بدهد
از فعالان و حامیان لیست امید انتخابات 94
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر سایت وزین کبنا
محضر آقای وکیلی عرض کنم.. عمر نمایندگی حضرتعالی برای همیشه به پایان خواهد رسید رفتار و زد و بندهای .محرز شده است که فقط بدنبال منافع شخصی و خانوادگی هستید و هرگز منفعت ملی را به ان توجه نداشتید در تعجم که هر از گاهی .کاندید شدن در بویراحمد یا دهدشت را در سر خودت می پرورانی به کدام عملکرد شما چنین هوایی کردید ایا از رفتار و اخلاق انسانی خودت راضی هستید که به افرادی که در زمان انتخابات در تهران که در نبود بزرگان در لیست امید قرار گرفتید معرفت یک بار تشکر کلامی خشک و خالی داشتید که ان همه زحمات شبانه روزی حتی با خانواده متحمل شدند و به امید روزی که هم استانی در مصدر قرار بگیرد و به محرومیت استان توجه خاصی داشته باشد آقای وکیلی عزیز این را خوب بدان در صورتیکه اصلاح طلبان دهدشت یا یاسوج شما را بعنوان کاندید مطرح نمایند بسیارند همجون بنده کوچک برای تمام عمر خویش هر چند فعالیت های چشمگیری در این راستا در طی عمر خویش داشتیم طیف فکری اصلاحات در استان را می بوسیم و برای همیشه از آن خارج خواهیم شد
برادر وکیلی کمی آهسته تر به همین چهار سال گذشته راضی باشید و هر دینی بر گردنت است مطمن باشید اگر زمینه اش برای احقاق حقوق در این دنیا نباشد فردای قیامت از شما خواهیم گرفت .
m.j.j
کبنا جان ..
تونیکی کن خوش باش به آرامش وجدان...
بگذاربگویندفلانی بددنیاست.....
واقعا سایت کبناوزینترین وعدالت محورترین سایت ورسانه خبری استان هست ...
بنده الان چهارسال هست خوراکم فقط سایت کبنا می باشد...
ماهیت افراد برای همه مردم بخصوص بویراحمداثبات شده هست ...
کسانی که درقضیه سقوط هواپیما بجای صیانت ودفاع ازحق مردم زجرکشیده وبی پناه بویراحمد طرف زروزوزوثرت ورانت ررا گرفتندوآقای وکیلی وهم قطاران وهم مسلکانشان بدانندحافظه تاریخی مردم بویراحمداین خیانتهاراهرگزفراموش نخواهندکرد........
م
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا ممتازترین سایت استان
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جونم من نفس کمایی .. و دیگر دوستان شورای سردبیر سایت مردمی و دلسوز و اینده نگر ثبات قدم کبنانیوز
واقع افتخار ما انجام وظیفه و ادای تکلیف رسانه ای و حسن و شرافت و تعهد اخلاقی کاری بود
که الحق و والنصاف بحنو احسنت و به قدرت نه گفتن به هر معامله مدیر ی نشان دادی که شیر پاک مادر خورده ای
نوش جانتان و حلال باشد
مطلع
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنت
باقر پور و باشت
لازم است بعرض حضرات برسانم که در واقع سایت وزین کبنانیوز با مدیر جناب کمایی که از خانواده با اصالت شهرستان باشت است در واقع در زمان تغیر نام استان فقط نظرات موافقین و مخالیفین را درج میکرد حتی کامنت ها را راهم بدون اینکه بخواد گزینشی بشه درج نمیکرد
بعدش کمایی همچون درختان با اصالت زاگرس وابستدگی به خاک مردم استان دارد
و بندرت بخاطر موقیت شخصی تن به هیچ معامله و بربردی نداده است همیشه جانب حق را گرفته
و فقط به رسالت خبرنگاری می پردازد بر عکس سایت تحت مدیرت و اختیار شما و بدون استخدام در شرکت یا عضو هیت مدیره ای . یا اینکه مشاور برادر بازنشسته ای شما در هلدینگ شوینده شده است
حتی اعضای سایت مخالف این حرکت اون شده اند
ایشان فقط می خواهد مخاطبان خود را روشن کند .

ولی جناب وکیلی نه تهرانی ها شما را میخواهد نه مردم بویر احمد
واقعا اگر شواری محترم نگهبان شمارا تایید کند دیگه ....
خواهشن سایت کبنا ادرس مصاحبه وکیلی در خصوص اقا زاده هاش بزار برا مردم
بلی پیلو
Iran, Islamic Republic of
خودت و تحلیلت . تو هر وقت تونستی رو بکشی که ملت رو خفه نکنه بعد بیا نقد و بررسی کن پلشت
Iran, Islamic Republic of
احسن انصافا حق مطلب را ادا نمودی.یک جریان خاص روشنفکری و اصلاح طلبی را در این میدونه که همراهشان در همه مسایل باشی و کاری به مردم ندارند واقعا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1