تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۴۰۹۳۰۰

امام‌جمعه قلعه رئیسی از دست مدیرکل راه دست به دامان‌ تاجگردون شد/ تلف کردن وقت مردم با جلسات بی فایده

۰
امام‌جمعه قلعه رئیسی  از دست مدیرکل راه دست به دامان‌ تاجگردون شد/ تلف کردن وقت مردم با جلسات بی فایده
کبنا ؛
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز 13 اردیبهشت 98 در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به دیدار جمعی از فرهنگیان و معلمان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: خداوند از کسانی که روحیه انقلابی را تضعیف و تشکیک در آن  می‌کنند نخواهد گذشت آن کسانی که بچه های انقلابی و ارزشی را برای اربابان سیاسی و مسائل قومی و خطی ذبح کردند و بچه های ارزشی و انقلابی را از مسئوولیت ها به بهانه های مختلف محروم کردند آنان که با قلمشان در سایت ها و فضای مجازی جریان ارزشی و انقلابی را تضعیف نمودند خدا از آنان نمی گذرد.
امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: یک عده ای با تصمیماتشان و عده ای با سکوتشان و عده ای میدان ندادن به جریان انقلابی و با بها دادن به غیر انقلابی‌ها و عده ای با عدم حمایتشان عده ای با معامله کردن و سهم خواهی و خودخواهی و ایجاد حواشی برای بچه های انقلابی و ارزشی این تفکر را تضعیف کردند.
وی افزود: هر چند در این دار دنیا از حمایت نوچه های رسانه ای و اربابان سیاسی و مدیران بالا دستی برخوردارند هر چند در همین دنیا آثار زیان بار این اقدام شان بر پیشانی آنان است اما خودشان را برای حسابرسی قیامت آماده کنند چون این عدم رعایت حق الناس بود و تقاص بچه های ارزشی و انقلابی از آنان گرفته می شود و ان شاءالله خدا هم از آنان نخواهد گذشت.
صلواتی با بیان اینکه یکی از معضلات و گرفتاری‌های استان ما جلسات خسته کننده و انرژی سوز و تضییع حق و حقوق مردم و تلف کردن اوقات مردم است خاطرنشان کرد: جلساتی که هیچ خروجی ندارد و آثار و برکاتی برای مردم ندارد نمونه این جلسات بی فایده و خسته کننده بعضی از جلساتی است که در شهر قلعه رئیسی برگزار می شود، این جلسات برای گزارش دادن و عکس و فیلم گرفتن و وعده و وعید تو خالی دادن و ایجاد زحمت برای نیروهای خدماتی و تحمیل هزینه برای بیت المال  و رونق کار اصحاب رسانه است.
خطیب جمعه قلعه رئیسی گفت: این جلسات دردی را برای مردم درمان نمی‌کند و فایده‌ای به حال مردم ندارند بخاطر اینکه متولیان این جلسات در بین مردم نیستند و از الام و درد مردم خبر ندارند و قادر به حل مشکلات مردم نیستند اگر کسی به فکر مردم بود برای این چند کیلومتر راه ارتباطی از بلویری تا قلعه رئیسی چاره اندیشی می‌کرد که چند سال است آرامش سفر را از مردم گرفته و هزینه‌های زیادی را به صاحبان وسایل نقلیه تحمیل می کند و مطمئن باشند که مردم مسئول دکور و شعاری نمی خواهند مردم از مدیران توقع حل مشکلات را دارند فلسفه حضور مدیر این است.
صلواتی خطاب به رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و نماینده شهرستان کهگیلویه تاکید کرد: در این خطبه از رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس و نماینده شهرستان کهگیلویه می خواهم به حرمت مردم شریف چاروسا و سادات این منطقه و خانواده معظم شهیدان از مدیرکل اداره راه بخواهید مشکل این مسیر چند کیلومتری را حل کنند.
صلواتی به اتفاقات دانشگاه یاسوج اشاره و بیان کرد: آنچه در دانشگاه یاسوج و در استقبال از بعضی مسئولان کشوری رخ داد دهن کجی به احکام اسلام و توهین به مقدسات اسلام و جسارت به خون مقدس شهیدان، ظلم به فرهنگ غیرت، حیاء، حجاب و عفت بود و مسئولان دانشگاه و بزرگان استان با بانیان و عوامل این برنامه ها برخورد کنند مسئوولان فرهنگی دانشگاه از مردم متدین استان عذر خواهی کنند و افراد و مسئولان  مقصر باید عزل شوند که لازم است از مواضع نماینده معزز ولی فقیه در استان و سپاه فتح استان تقدیر و تشکر می کنم.
وی با بیان اینکه رسالت همه ما حراست از منابع طبیعی است یادآور شد:  اصل این است که از تضییع و تخریب منابع طبیعی و گیاهان پیشگیری کنیم لازمه این برنامه فرهنگی و آموزش از خانواده و آموزش و پرورش است با حضور مستمر و گشت در مناطق مختلف از تضییع این نعمت های الهی جلوگیری کنیم اما اینکه بگذاریم مردم بروند کوه و گیاهان را بچینند و در موقع برگشتن کمین بزنیم و بعضا با برخوردهای نامناسب و تحت تعقیب قرار دادن و دنبال مردم و زنان دویدن و گیاهان را از آنان گرفتن اصلا درست نیست.
صلواتی با طرح سوالاتی در خصوص منابع طبیعی ادامه داد: سوال این است این گیاهان کجا می روند؟ در کدام انبار ذخیره می شوند؟ به چه کسی داده می شوند؟ مردم چه فکری می کنند؟ بهترین کار پیشگیری است نگذاریم مردم این گیاهان را بچینند بیاییم مناطقی را در اختیار مردم قرار دهیم بعضی خانواده ها از این طریق امر و معاش زندگی خود را تامین می کنند.
وی با قتل طلبه همدانی هم اشاره و خواستار حفاظت از فضای مجازی در کشور شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1