تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۴۰۹۲۶۳
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد:

مربی ورزشی در یاسوج کلاهبردار از آب درآمد

۱
۰
مربی ورزشی در یاسوج کلاهبردار از آب درآمد
کبنا ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، روح الله شهبازی‌پور در  اظهار کرد: شهروند یاسوجی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت به صورت غیرمجاز از حسابش مبالغی برداشت ، که خواهان پیگیری موضوع شده است.
وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی و انجام تحقیقات اولیه توسط کارشناسان پلیس فتا استان، مشخص شد مبلغ 15 میلیون ریال از حساب وی طی چند مرحله به صورت غیرمجاز برداشت شده که طی اقدامات صورت گرفته نهایتا متهم که مربی ورزشی شاکی بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی احضار شد.
شهبازی‌پور گفت: در این پرونده متهم با در اختیار داشتن کارت بانکی شاکی و سوء استفاده از اعتماد وی اقدام به فعال نمودن رمز اینترنتی آن نموده که نهایتا طی چند مرحله خرید اینترنتی انجام داده بود.
این مقام ارشد انتظامی گفت: شهروندان از واریز مبالغ زیاد به حساب‌هایی که بیشتر با آن سروکار دارند و یا رمز اینترنتی آن فعال است، خودداری نمایند.
شهبازی‌پور از شهروندان خواست اطلاعات مالی و بانکی‌شان را بادقت نزد خود نگهدارند و رمز کارت را به صورت دوره‌ای تغییر داده و ضمن فعال نمودن امکان دریافت پیامک، از تراکنش‌های انجام شده حساب خود مطلع شوند.
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما در میان بگذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Germany
مربی ورزش,نماینده,سرمایه گذار ...
مردم این شهر بی نهایت خسته اند ....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1