تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : ۴۰۹۲۴۷
گزارش|

پروژه جنجالی جاده آرامستان دهدشت آغاز شد

۰
پروژه جنجالی جاده آرامستان دهدشت آغاز شد
کبنا ؛ایجاد ترافیک طولانی یکی از معضلات،کم بودن عرض جاده آرامستان جدید دهدشت بود که موجب کلافگی شهروندان شده بود و حتی امام جمعه قلعه رئیسی نیز در یکی از خطبه های نماز جمعه از شهرداری و شورای شهر دهدشت خواسته بود جهت رفاه حال همشهریان،به صورت جهادی و انقلابی مشکل جاده و مسیر  قبرستان جدید را برطرف کنند.
بارها شاهد،صحبت پیرامون تعریض این جاده در جلسات شورای شهر با مدیران دستگاه های خدمت رسان بودیم،که بالاخره جمشیدی،رئیس شورای شهر دهدشت در گفتگو با خبرنگاران از آغاز پروژه تعریض جاده آرامستان جدید دهدشت خبر داد و گفت:امیدواریم کارتعریض و سامان دهی این جاده توسط شهرداری تا پایان خرداد ماه به اتمام برسد.
شهردار دهدشت نیز  تعریض و بهسازی جاده را به دلیل سنگین بودن بار ترافیکی در این مسیر به ویژه در روزهای پایانی هفته را ضروری دانست و گفت:پروژه آغاز شده است و بر اساس زمانبندی های صورت گرفته تا پایان خرداد ماه تکمیل می‌شود و عرض آن از 6 به 12 متر افزایش خواهد یافت.
اسفندیار برخه با بیان اینکه با گذشت سال‌ها از بلاتکلیفی و عدم اجرای عملیات از سوی دستگاه‌های متولی،مجموعه شهرداری و شورای شهر از محل منابع مختلف اعتباری جاده را ساماندهی می‌کند،تصریح کرد:۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای پروژه در نظر گرفته شده که تنها ۴۵۰ میلیون از آن تخصیص یافته است.


 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1