تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۴۰۹۲۲۴
طی حکمی؛

انتصاب مدیر جدید شرکت برق شهرستان بویراحمد

۱۰
۲
انتصاب مدیر جدید شرکت برق شهرستان بویراحمد
کبنا ؛طی حکمی «سید یوسف آبسالان» به‌ عنوان مدیر جدید برق بویراحمد منصوب شد.
«نادر جانی‌پور» قائم‌مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین معارفه مدیر برق ناحیه بویراحمد با برشمردن وظایف یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی ایران، خدمت به مردم در این نظام را مقدس برشمرد.
وی گفت: مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستی اخلاق‌مداری و خدمت بی‌منت به مردم را سرلوحه امورات و وظایف خود قرار داده و از پاسخگویی شفاف و صادقانه به مردم دریغ نورزند.
این مسئول شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات چندساله اخیر در برق ناحیه بویراحمد، اظهار داشت: کاهش نرخ تلفات انرژی و تأمین برق پایدار با اجرای پروژه‌های فنی مهندسی می‌بایست به نحو شایسته‌ای اجرایی شود.
جانی پور افزود: شهرستان بویراحمد بیشترین تعداد مشترک برق در این استان را به خود اختصاص داده و با توجه به مهاجرت‌پذیری شهر یاسوج که در این شهرستان واقع‌شده، نوع خدماتی که ارائه می‌شود بایستی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به بهترین وجه انجام گیرد.
وی با اشاره به نرخ تلفات انرژی در استان کهگیلویه و بویراحمد، تلاش برای کاهش این نرخ در شهرستان بویراحمد را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: باید تمامی تلاش‌ها برای تک‌رقمی نمودن این نرخ دوچندان شود.
قائم‌مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: درصد وصولی مطالبات در شهرستان بویراحمد هم بایستی نسبت به گذشته روند سریع‌تری به خود بگیرد تا بتوانیم شاهد اجرای پروژه‌های فنی مهندسی بیشتری در حوزه برق باشیم.
جانی پور به سیاست‌های سازمانی در شرکت توزیع نیروی برق هم اشاره و تصریح کرد: بر اساس این سیاست‌ها ما می‌باید به نحو قابل قبولی در فصول مختلف سال شاهد پیشرفت‌هایی باشیم.
وی به شعار سال «رونق تولید » هم پرداخت و اظهار داشت: بیشترین واحدهای صنعتی پرمصرف فعال در شهرستان بویراحمد واقع‌شده و ما از هم‌اکنون باید به فکر تأمین برق پایدار برای واحدهای پرمصرف صنعتی در این شهرستان هم باشیم.
قائم‌مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهارساله پروژه‌های برقی متعددی به بهره‌برداری رسیده که بسترساز رضایتمندی مشترکین از این شرکت شده است و البته در سال جاری باید این رضایتمندی‌ها نیز دوچندان شود.
جانی پور تأکید کرد که مدیران باید خود را «نوکر » بی‌چون‌وچرای مردم دانسته و از خدمتگزاری صادقانه به آنان از خود کوتاهی نشان ندهند.
بنا بر این گزارش، در این مراسم از «اسماعیل یوسفی» مدیر سابق برق ناحیه بویراحمد که به درجه بازنشستگی نائل‌آمده بود تقدیر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فکرنکنم بازنشسته باشه
سور
Iran, Islamic Republic of
یعنی خدا وکیلی ختو داخل کبنا یه بار هم خبره نیخونیت؟ کی وابی مدیر؟ کی مدیر بی که بازنشست وابی رفت؟ خبر بی سر و ته ننویسیت
Iran, Islamic Republic of
الان منتصب کی شده بالاخره؟؟
احمدی
Iran, Islamic Republic of
حداقل اسمشون را هم‌می نوشتی برادر....
Romania
عجب خبری معلوم نیست کی نصب شده و کی عزل!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
این چه خبری هست واقعا از شما خبرگزاری کبنا بعیده ببین عنوان خبر چی هست معرفی مدیر برق بویراحمد بعد آمدید با جانی پور مصاحبه کردید و اصلا اسمی از بنده خدا که معرفی شده نیاوردید؟؟؟؟ آخه کی منصوب شده ؟؟؟ مدیر کی هست
مهدي
Iran, Islamic Republic of
واقعا اين چه خبريه
كي توديع شد
كي معارفه شد
لطفا كمي حرفه اي تَر باشيد
ع
این چه خبریه ?کی منصوب شده ?کبنا داری گیج میزنی. حاشیه سازی شده آخه شما فقط سخنرانی جانی پور رو فقط نوشتین مشخص نیست چه کسی منصوب شده
رضایی
Iran, Islamic Republic of
سلام و تشکر از دقت نظر جنابعال آقای یوسفی بازنشسته شدن و آقای مهندس آبسالن بعنوان مدیر جدید برق شهرستان بویراحمد معرفی شد ایشان قبل از این مدیر برق دنا بودند
Iran, Islamic Republic of
واقعا اين چه خبريه
كي توديع شد
كي معارفه شد
لطفا كمي حرفه اي تَر باشيد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1