تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۴۰۹۲۲۱
کبنا گزارش می‌دهد

مطرح شدن گزینه «غیربومی» برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / نمایندگان مجلس اجازه ندهند، حق فرزندان استان به کس دیگری داده شود

۱۶
۱
عکس مربوط به دکتر علیرضا نیک‌بخت نصرآبادی
عکس مربوط به دکتر علیرضا نیک‌بخت نصرآبادی
کبنا ؛در حالی که عده‌ای از همان روز اول انتصاب «اورنگ ایلامی» به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، افرادی تلاش کردند که با حاشیه سازی جای او را به نفع خود مصادره کنند. این حواشی آنقدر طول کشید تا غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت نوشت: «گفت میلیاردها آوردی و خرج بیمارستان باشت کردی و اینها نمی تونند یک پزشک بیارند تو بیمارستان. راست می‌گفت قبل از عید من هم همینو گفتم. جالبه تو این چند ماه تنها موضوع انتقال یافته به سوی من از طرف علوم پزشکی این است که یا من رئیس بشم و یا فلانی نشه. خدایی کار تعطیله. چه جوابی دارم به این پدر بدم»
با این وجود کسانی که «کت شلوار» برای ریاست دوخته بودند به جای اینکه کمی برای رفاه عمومی مردم تلاش کنند، تنها دغدغه‌شان پست ریاست بود. این موضوع هم به گوش وزارتخانه رسیده است و الان شنیده‌ها حکایت از آن دارد که فردی به نام «دکتر علیرضا نیک‌بخت نصرآبادی» رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شده است.
همیشه همین گونه بوده است، دانشگاه یاسوج زمانی آنقدر گرفتار حاشیه شد تا مسئولان و نمایندگان مجلس استان کهگیلویه و بویراحمد تن به خواسته وزارت علوم دادند و «احمد عریان» را برای آرام کردن فضا به این استان فرستادند. حضور «عریان» هر چقدر هم که توانمند باشد، فرصت را از فرزندان توانمند و شایسته این استان می‌گیرد، چرا که به جای او می‌توانست اساتید برجسته دانشگاه باشند.
آوردن گزینه غیربومی در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد هم داستان دانشگاه مادر استان است. آنقدر برای پست ریاست بر سر و کله هم می‌زنند تا مسئولان بالا دستی از نیروهای حاضر در دانشگاه ناامید شوند و نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد و استاندار هم رغبتی برای چانه زنی برای گزینه‌های بومی نداشته باشند.
«اورنگ ایلامی» را اگر چه با حواشی درگیر کرده‌اند، اما او کارش را خوب انجام داده و الان به شناخت خوبی از شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد هم رسیده است. و اگر بخواهند «علیرضا نیک‌بخت نصرآبادی» را جایگزین او کنند شاید خطایی برای تصمیم گیرندگان محسوب شود.
دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از وجود نیروهای کیفی و علمی زیادی بهره می‌برد و یک یا دو نفر از معاونین دانشگاه علوم پزشکی آدم‌های پُرکار و توانمندی هستند که بدون حاشیه و دور از بازی‌های رسانه‌نماها و یا مطرح کردن خود در حال کار هستند و باید از همین ظرفیت‌ها استفاده کرد و علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفته بود که در مدیریت‌ها از ظرفیت‌های هر دستگاه و یا سازمانی استفاده می‌کنیم و نباید فرصت مدیریت از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد گرفته شود.
نمایندگان مجلس کهگیلویه و بویراحمد نیز نباید اجازه دهند که برای اداره دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در صورتی که «اورنگ ایلامی» صلاح بر رفتن دارد، حق نیروهای شایسته دانشگاه به کس دیگری داده شود.
علیرضا نیکبخت نصرآبادی پژوهشگر و استاد تمام پرستاری و رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، متولد ۱۳۴۸ در اصفهان و ساکن تهران می‌باشد.
نصرآبادی کارشناسی خود را در سال ۱۳۶۹ از دانشگاه علوم پزشکی تهران گرفت. در سال ۱۳۷۳ از پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود تحت راهنمایی دکتر حسن عشایری دفاع کرد. و در سال ۱۳۸۱ مدرک پی اچ دی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تبریز اخذ کرد.نصرآبادی در سال ۱۳۹۱ به درجه استاد تمامی نائل آمد، نصرآبادی چهارمین پرستار در ایران است که به درجه استاد تمامی رسیده‌است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Greece
دکتر ایلامی دانشگاه رو خیلی ضعیف کرد و اصلا عملکرد قابل دفاعی نداره! جالبه شما توی متن نوشتیم اگر صلاح دید که بده ولی همه کارکنان دانشگاه می دونن که چندین ماه هست می خوان عوضش کنن ازبس ضعیف بوده.ولی سوال من اینه که ازین تعجب می کنم که با این اوضاعی که ایلامی درآورده چرا زودتر عوض نمیشه؟ و اینقدر طول کشیده؟! دنبال چی هستن نماینده ها؟! ۵ ماهه داریم می شنویم رئیس داره عوض میشه و هر روزی یه برنامه ای...
ر
Iran, Islamic Republic of
غیربومی بهتر هست بومی ها پارتی بازی ومنطقه گرایی دارند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
هر چی مشکل در دانشگاه علوم پزشکیه از معاونت درمان هست ولاغیر
ممدوح
United States
به جان خودم کل معاونین دانشگاه با هم تجمع شوند سر جمع به درد این پست نمی خورند.
دنا
Iran, Islamic Republic of
تنها گزینه مطلوب گزینه غیربومیه که اسیر این فامیل بازی های بی حساب و کتاب نشه .
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
ایلامی و معاونینش علوم پزشکی استان. و تا ده سال دیگر به رول عادی بر نمی گردد همان غیر بومی که تسلیم سیاسیون نباشد خیلی بهتر است ولی خیلی دیر این تغییر و تحول صورت گرفت ای کاش دو سال پیش اقدام می شد تا دانشگاه اینقدر بهم ریخته نمی شد هم اکنون این دانشگاه تبدیل. و معاونین باید زودتر بروند.
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
ایلامی هم یک غیر بومی بود که دانشگاه. متاسفانه حالا هم نوبت یک غیر بومی دیگر است که عقبگرد را کامل کند.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
حمایت اقای تاجگردون از این شخص مشکلات زیادی قطعا درست خواهد کرد، اقای تاجگردون هدفشون فقط نکه داشتن اقای .هست معاونی که حتی تفاوت پایگاه و خانه بهداشت رو بلد نیست .مطمینا با این انتخاب علوم پزشکی باز به قهقرا خواهد رفت البته اقای تاجگردون این قد که فقط فکر موفقیت خودش هست که از طریق اقای غلام نژاد صدها نیروی دیکر بر بدنه علوم پزشکی تحمیل کند وضامن انتخابات اینده براش باشن..اینده خوبی با این انتخاب نمیشه پیش بینی کرد و مطمینن به برخوردهای فیزیکی با این انتخاب کشیده خواهد شد و مشکل ساز میشن.تدبیر و اینده نگری در هر کاری لازم هست
سور
Iran, Islamic Republic of
اصلا ربطی نداره. اگه اینجوریه بچه های ما که میرن استان های دیگه مسئول میشن حق اونهارو ضایع میکنن. قطعا افراد توانمندی در بیرون از استان هستند که میتونن این مسئولیت رو بر عهده بگیرن. و البته افراد توانمند هم استانی که عاقل هستند و این مسئولیت رو قبول نکردن😎
Iran, Islamic Republic of
ای کاش یک لحظه زودتر مردم بدبخت تاوان بی تدبیری مسئولان علوم پزشکی را با از دست دادن جان خود می دهند.
Iran, Islamic Republic of
كل مديران اصلاح طلب ي .
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت مردم مفلوك استان بخدا. سرهم اندازه يك مدير مركز بهداشت.
دانشگاه حسینقلی خانی علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب محضر همه عزیزان.
نام مالک برگرفته از شخصیت برجسته دین اسلام و مذهب تشیع جناب مالک اشتر نخعی است.مالک های خودمالک دانشگاه معامله بس است بس است بس است.مالک علی اسوه شرف و صداقت و مردی و مردانگی و مردمداری و.... بود ولی مالک های این دانشگاه چی؟؟؟ دریغ از یک جو سواد و انسان دوستی.مالک های دانشگاه لطفا دست از مالکیت دانشگاه که مالک آن نیستید بردارید.مشکلات بهداشتی درمانی مردم استان جدی است.
Iran, Islamic Republic of
دکتر رمضان احدی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد
سلامت
Iran, Islamic Republic of
حرف اینه که گزینه های مطرح شده تیر خلاص را به پیکره دانشگاه علوم پزشکی یاسوج میزنن و اصلا صلاحیت ندارن به پیغمبر
حقگو
Iran, Islamic Republic of
نژادپرستی حد دارد بگذارید مملکت را به آدمهای باعرضه بدت.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1