کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی:

انتصاب جدید «تقوی‌نژاد» در وزارت بهداشت

9 ارديبهشت 1398 ساعت 21:55

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به‌عنوان نماینده دستگاه و دبیر هیئت مرکزی گزینش منصوب شد.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقویان، دبیر هیئت عالی گزینش کشور، با توجه به پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی «سید کامل تقوی‌نژاد»، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت را به‌عنوان نماینده این دستگاه در هیئت مرکزی گزینش وزارت بهداشت و دبیر این هیئت منصوب کرد.
متن این حکم به شرح زیر است:
 
جناب آقای سید کامل تقوی نژاد
در اجرای بند 2 تبصره 2 ماده 5 و بند الف ماده 7 قانون گزینش کشور و بنا به پیشنهاد وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به‌موجب این حکم به‌عنوان نماینده دستگاه در هیئت مرکزی گزینش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، منصوب می‌شوید.
امید است با سرلوحه قرار دادن اجرای دقیق قوانین و مقررات جاری، تمامی تلاش و کوشش خود را در جهت اجرای دستورات حضرت امام راحل (ره) در فرمان شش ماده‌ای مورخ 15/10/1361 و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، به‌منظور تحقق اصل شایسته گزینی در دولت خدمتگزار، به‌کارگیرید.
توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت خدمتگزار، خواستارم.
شرح وظایف جناب‌عالی در هیئت مرکزی گزینش به پیوست تقدیم می‌شود؛ امید است با همکاری سایر اعضای هیئت مرکزی گزینش در اجرای دقیق مفاد آن، موفق و مؤید باشید.
 


کد مطلب: 409198

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409198/انتصاب-جدید-تقوی-نژاد-وزارت-بهداشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1