تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۴۰۹۱۸۷
رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران:

301 پرونده قاچاق کالا در گچساران مختومه شد

۰
301 پرونده قاچاق کالا در گچساران مختومه شد
کبنا ؛ارسلان عباسی رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگ، نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گچساران که در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان گچساران به دلیل قرار گرفتن در شاهراه محورها مواصلاتی جنوب  به شمال و نزدیکی آن به بنادر جنوبی بیشترین کشفیات کالای قاچاق را به خود اختصاص داده است.
 وی با بیان اینکه بیش از نیمی از پرونده‌های کشفیات کالای قاچاق در شهرستان گچساران رسیدگی می‌شود، گفت:  عملکرد اداره تعزیرات حکومتی گچساران و رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در این شهرستان بیش از 100 درصد است.
رئیس تعزیرات حکومتی گچساران عنوان کرد: کار رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز با همکاری ماموران انتظامی و مراجع بازرسی توسط شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز بدون فوت وقت و در سریعترین وقت ممکن انجام می‌شود.
 عباسی با اشاره به اینکه حجم کار در اداره تعزیرات حکومتی گچساران بسیار بالا است، گفت: سال گذشته تعداد 300 پرونده قاچاق کالا برای رسیدگی و اعلام محکومیت به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده که در این زمینه 301 پرونده مختومه اعلام شده است.
وی با بیان اینکه این میزان پرونده‌ها  به مبلغ 30 میلیارد ریال جریمه نقدی شده‌اند، ابراز کرد: میانگین جریمه نقدی هر پرونده تخلف قاچاق کالا 130 میلیون ریال است.
این مسوول با اشاره به پرونده‌های ارجاع داده شده به تعزیرات حکومتی گچساران در یک ماه گذشته خاطرنشان کرد: در زمینه قاچاق کالا تعداد 10 پرونده ارجاع داده شده که از این میزان 9 پرونده مختومه اعلام شده است.
 عباسی ادامه داد: بیشترین کالای کشف شده در سطح گچساران لوازم خانگی، پوشاک، مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1