تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب : ۴۰۹۱۵۳
دیدار چهره به چهره معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مردم برگزار شد

گلایه‌ی «گوهرگانی» از مدیران؛ سزاوار نیست فردی برای دریافت تسهیلات ناچیز به یاسوج بیاید

۲
۰
گلایه‌ی «گوهرگانی» از مدیران؛ سزاوار نیست فردی برای دریافت تسهیلات ناچیز به یاسوج بیاید
کبنا ؛
امروز (یکشنبه 8 اردیبهشت ماه 98) معاون اقتصادی استاندار به بررسی مسائل و مشکلات مردم در بخش‌های مختلف پرداخت و دستورات لازم برای رفع این مشکلات را صادر کرد.
جعفر گوهرگانی در حاشیه نشست ملاقات عمومی با شهروندان، عنوان کرد: مراجعین امروز در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، کانال‌ها و جداول آبیاری، نحوه توزیع گوشت برای تنظیم بازار، مشکلات کشتارگاه صنعتی یاسوج، معوقات بانکی واحدهای تولیدی، سردخانه‌های استان و اشتغال مشکلات خود را بیان کردند.
وی با تاکید بر اینکه جبران خسارت سیل مهم‌ترین مطالبه مردمی بود، بیان کرد: به برخی از واحدهای تولیدی در سیل اخیر آسیب وارد شده که تمام تلاش خود را برای رفع و جبران این خسارت‌ها به کار می‌گیریم.
معاون استاندار بیان کرد: مدیرعامل کارخانه آجر دهدشت نیزخواستار برگزاری نشست ستاد تسهیل برای رفع مشکلات این واحد تولیدی شد.
گوهرگانی با اشاره به حضور تعدادی از عشایر استان در این دفتر، گفت: این افراد خواستار تسهیل در روند پرداخت تسهیلات شدند که پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شد.
وی با اشاره به اینکه بخشی از مطالبات مردم مربوط به دستگاه‌های اجرایی بود، ابراز کرد: به طور قطع نه تنها از دیدار رو در رو با مردم خوشحال هستیم بلکه رفع مشکلات آنها وظیفه ذاتی ما است اما باید رویه قانونی در خواست های مردمی طی شود و ابتدا مشکلات خود را از طریق مدیران شهرستانی پیگیری کنند.
گوهرگانی تاکید کرد: مسئولان موظفند خواسته‌های به حق متقاضیان را در شهرستان‌ها پیگیری و رفع کنند و در صورت نیاز از طریق دستگاه‌های تخصصی و مدیران کل اقدام و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
وی بیان کرد: این حجم از تراکم مراجعه کننده به تنهایی از عهده این معاوت و حوزه استاندار برنمی آید و می‌طلبد فرمانداران شهرستان‌های ۸ گانه با جدیت بیشتری به رفع مشکلات مردم بپردازند.
گوهرگانی با ابراز گلایه از بی توجهی برخی از مسئولان، عنوان کرد: زیبنده نیست یک ارباب رجوع از دورترین نقطه استان برای دریافت تسهیلات ناچیزی به مرکز استان سفر کند در صورتی که اگر مدیران دلسوز باشند می‌توانند با رفع مشکلات مردم در هر شهرستان نه تنها رضایت عمومی را جلب کنند بلکه از اتلاف انرژی و زمان نیز جلوگیری شود.
وی با اشاره به حضور تعدادی از کشاورزان، گفت: انتظار می‌رود زمینه خرید تضمینی محصولات کشاورزی در استان فراهم تا علاوه بر برنامه ریزی دقیق برای تهیه سبد غذایی شهروندان از آشفتگی بازار جلوگیری شود.
۲۰ نفر از درخواست کنندگان برای دیدار حضوری با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز در دفتر این معاونت حضور یافتند و مشکلات و درخواست‌های خود را بیان کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
عجیبه واقعا عجیبه که یکی پیدا شد از مردم بدبخت حمایت کنه
شفق
Iran, Islamic Republic of
. عامل نفاق و بی عدالتی در استان بوده .کارهای عجیب و غریبی انجام میدهد .مایه تاسفرهست این فرد با چه رویی داره در سایت ها حرف میزنه .مگه یادش به. ها نمیاد که قرار هست اجرا بشو.. و حیف از این پست خیف حیف
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1