تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۰۹۱۰۰
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج مطرح کرد

سرنوشت نامعلوم کودک گمشده پس از دو روز در یاسوج

۲
سرنوشت نامعلوم کودک گمشده پس از دو روز در یاسوج
کبنا ؛محمد رستمی در رابطه با پسربچه سه‌ساله‌ای که عصر روز گذشته در منطقه گردشگری مهریان ناپدید شد، اظهار داشت: هنوز اطلاعی از کودک گم‌شده به دست نیامده است.
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج افزود: از دیروز تاکنون چندین بار از حدفاصل رودخانه مهریان تا روستای جدول غوره را جستجو کرده‌ایم اما هیچ اثری از پسربچه ناپدیدشده به دست نیامده است.
رستمی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا این احتمال وجود دارد که جسد این کودک سه‌ساله را جریان آب با خود برده باشد، گفت: با توجه به اینکه شب گذشته پایین جدول غوره سد ایجاد کردیم احتمال این موضوع کم است.
وی عنوان کرد: نیروهای آتش‌نشانی، هلال‌احمر، سپاه و نیروهای مردمی هنوز هم در محل حادثه حضورداشته و جستجو برای یافتن پسربچه ناپدیدشده ادامه دارد.
محمد رستمی پیش‌تر در بیان جزئیات این حادثه گفته بود: ساعت ۱۷ عصر روز جمعه، ششم اردیبهشت‌ماه ۹۸ خبری مبنی بر غرق شدن پسربچه‌ای سه‌ساله در رودخانه مهریان بویراحمد محدوده دو آب داشتیم.
وی افزود: خانواده‌‌ای با ما تماس گرفتند و از غرق شدن فرزند پسر ۳ ساله خود در رودخانه مهریان واقع در منطقه دو آب تنگه مهریان اطلاع دادند.
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج خاطرنشان کرد: بلافاصله ۱۰ نفر از نیروهای غواص، کوهستان و امداد آتش‌نشانی در منطقه حاضر شدند و اقدام به جست‌وجو کردند تا از سرنوشت این کودک اطلاعی کسب کنند و قبل از تاریک شدن هوا بتوانیم از سرنوشت وی باخبر شویم اما متأسفانه باوجود تلاش‌های صورت گرفته تا ساعت ۲ بامداد هیچ اطلاعی به دست نیامد.
رستمی بابیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی جلوی پل مختار را تور سیمی نصب کردند تا در صورت انتقال آب با تور گرفته و پیدا شود، تصریح کرد: از ساعت ۶ صبح امروز عملیات جستجو آغازشده و نیروهای آتش‌نشانی، مردمی و هلال‌احمر در حال تلاش جهت پیدا کردن جسد این کودک سه‌ساله هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1