تاریخ انتشار
جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۴۰۹۰۴۷
امام جمعه سوق:

انتصاب فرمانده جدید افق آینده سپاه را روشن می‌کند

۰
انتصاب فرمانده جدید افق آینده سپاه را روشن می‌کند
کبنا ؛ حجت‌الاسلام کیانی‌اصل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سوق اظهار داشت: مسجد پایگاه تربیت نیروی انسانی مؤمن در جهت تحقق گام دوم انقلاب است.
وی افزود: مساجد پایگاه بصیرت افزایی و آماده سازی نسل جوان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را بر عهده دارند.
امام جمعه سوق به روز کارگر اشاره کرد و این روز  را به کارگران عزیز و زحمتکش تبریک گفت.
وی گفت: حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است و قشر کارگر ستون اصلی تولید در کشور هستند که باید مسؤولان دغدغه‌های آن‌ها را حل کنند و البته کارگران هم باید کیفیت کار را بالا ببرند.
کیانی‌اصل در ادامه به پیروزی مردم ویتنام بر آمریکا پرداخت و گفت: بررسی عمر ۲۰۰ ساله آمریکا نشان دهنده این است که اساساً آمریکا به عنوان کشوری جنگ افروز و جنگ طلب مطرح است که حتی جیمی کارتر رئیس‌جمهور اسبق آمریکا اعلام کرده که آمریکا در طول ۲۴۲  سال تاریخ خود به جز ۱۶ سال بقیه را در زمان جنگ گذرانده است.
وی به تحریم‌های نفتی علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: آمریکا معافیت نفتی را تمدید نکرده و قصد دارد صادرات نفت ایران را به صفر برساند که البته رهبر معظم انقلاب فرمودند جمهوری اسلامی هر مقدار لازم باشد و اراده کند نفت صادر می‌کند و آمریکا با روش فشار اقتصادی به دنبال به زانو در آمدن ملت ایران است اما بداند این ملت به زانو در نمی‌آید و دشمنی‌های آمریکا را بی پاسخ نمی‌گذارد.
کیانی به راهکارهای مقابله با اقدام امریکا در شرایط فعلی پرداخت و اظهار کرد: اجرای راهبرد اقتصاد غیر نفتی، تکیه بر صادرات غیر نفتی و استفاده از ظرفیت صادرات به کشورهای منطقه و همسایه، نجات بودجه کشور از وابستگی به نفت، اصلاح  نظام مالیاتی و مقابله جدی با پدیده فرار مالیاتی، فعال کردن دیپلماسی نفتی توسط دولت، مذاکره با کشورهای چین، ترکیه و هند و انعقاد قراردادهای بلندمدت با آنها از جمله راهکارهایی است که باید عمل شود.
وی تصریح کرد: دولت ایران می‌تواند به طور جدی و عملی مانع عرضه نفت کشور عربستان و امارات از تنگه هرمز شود که با این اقدامات مطمئناً می شود این شرایط سخت را هم به خوبی پشت سر بگذاریم.
امام جمعه سوق در ادامه یادآور شد: انتصاب فرمانده جدید سپاه پاسداران توسط مقام معظم رهبری گام بلند سپاه به سوی تکامل است و افق آینده سپاه را در این مسیر روشن می‌کند و البته مقام معظم رهبری انتظاراتی از فرمانده جدید داشتند که انشاالله مثل همیشه سپاه بتواند انتظارات رهبری را برآورده کنند و با آنها جامعه عمل بپوشانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1