تاریخ انتشار
جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۰۹۰۳۱
درد دل «تاجگردون» درباره مظلومیت «سرمایه گذاری» و «تفکر اشتغال» در کهگیلویه و بویراحمد:

بدهکاران ۱۰۰۰‌ میلیارد‌ تهرانی آسوده خاطرند، بدهکار 100 میلیارد ما دودمانش را به باد می دهند / نباید سرمایه‌گذاری را در استان سرکوب کنیم

۱۲
۰
بدهکاران ۱۰۰۰‌ میلیارد‌ تهرانی آسوده خاطرند، بدهکار 100 میلیارد ما دودمانش را به باد می دهند / نباید سرمایه‌گذاری را در استان سرکوب کنیم
کبنا ؛قبل از ظهر امروز (جمعه 6 اردیبهشت ماه 98) نشست فعالین اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد و جمعی از مسوولان و به ریاست غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت برگزار شد.
غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در این نشست گفت: سطح اتاق بازرگانی این استان به نظر من بالاتر از سطح سایرین است، برخی موضوعات ملی است و به تصمیم گیری ملی نیاز دارد. در خصوص اشتغال روستایی و خلأیی که اتفاق می افتد؛ در گذشته جلساتی در این خصوص برگزار می شد که چرا جذب کم است، وقتی از استان پیگیری می کردیم و فشار می آوردیم که چرا هنوز جذب انجام نشده است، این فشارها باعث شد که کارهای خرد انجام شود که صرفا بگویند جذب انجام شده است.
تاجگردون ابراز داشت: در این استان چند ایراد داریم اول اینکه دید ما خیلی بلند نیست، جو سرمایه گذاری در استان در هر مقطعی با یک سرکوب رو به رو می شود و به کما می رود، بحث سیاسی نمی کنم و می‌خواهم اعضای کمیسیون مطالب را بدانند، در کشور ما بدهی معوق هزار میلیارد تومان یک چیز عادی شده است، به طرف می گویند اختلاس گر، می گوید من بدهکارم نه اختلاسگر.
تاجگردون افزود: بدهکاران بانکی با چند هزار میلیارد تومان در تهران آسوده خاطر هستند و به‌ راحتی می‌گویند که بدهکار بانکی هستیم اما در استان کهگیلویه و بویراحمد فردی با ده فعالیت، 100 میلیارد تومان بدهکار بانکی دودمانش را بر باد دادند. وقتی سرمایه‌گذار در استان کهگیلویه و بویراحمد بدهکار می‌شود چنان آن را می‌زنند که دودمان سرمایه‌گذاری در استان به باد می‌رود. من نمی‌گویم که  بدهکاری باید باشد. من خدمت رئیس کل دادگستری استان تماسی داشتم برای موضوعی و گفتم همچنین فضای در استان شکل گرفته است. برعکس آن هم برخورد شود. در یک بانکی نفری وام گرفته و با مدیر بانک خودم باهاش تماس گرفتم، گفت او دانه درشت است. بعد از سرمایه‌گذار سئوال کردم و دیدم بالا و پایین که موضوع را کردیم، دیدم ایشان 50 میلیون بدهکار هست، آن هم نه معوق.  بعد من با مدیرعامل بانک در تهران هم صحبت کردم و مدیرعامل مرکزی این بانک استانی در تهران گفت؛ آقای تاجگردون، آنقدر آنجا فشار بالا است که مدیر ما جرأت نمی‌کند که وام بدهد. من به مدیرکل دادگستری تماس داشتم و گفتم آن طرف را هم ببینید. چرا باید شرایط اینجوری بشود که ما حق نداریم به واسطه تخلف، سرمایه‌گذاری را در استان سرکوب کنیم.
وی در ادامه تاکید کرد: با مدیران بانک کشور صحبت کردم و گفتند که این‌قدر فشار بالا هست که نمی‌توانیم تسهیلات بدهیم، به رئیس‌کل دادگستری استان زنگ زدم و گفتم که چرا باید سرمایه کشور در این استان حرام شود، ما نباید بگذاریم بخاطر یک تخلف چنین اتفاقی برای سرمایه‌گذار در استان بیفتد.
تاجگردون در ادامه به پروژه راه آهن گریزی زد و بیان داشت: وقتی‌که می‌خواستیم پروژه راه‌آهن اقلید-یاسوج را شروع کنیم، بنده و آقای «علی‌محمد بزرگواری» نماینده سابق کهگیلویه بزرگ اعتبار دو شهرستان گچساران و کهگیلویه را روی‌هم گذاشتیم برای اجرای طرح راه‌آهن اقلید به یاسوج. کدام استان هست که نماینده‌اش این اقدام را انجام دهد؟ لذا اقدامات عمرانی ماندگار است استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل دارد و باید هم تلاش کنیم و انجامش دهیم، این استان فرصت‌ها را می‌خواهد.
نماینده شهرستان های گچساران و باشت اینگونه ادامه داد: افق شمال شرق به جنوب غرب بهترین راه‌آهن در کهگیلویه و بویراحمد است، اقلید راه‌آهن کشیده شده و پاتاوه-دهدشت نزدیک به بهره‌برداری است و ما باید کمک کنیم.
در شهر گچساران هرکسی برای شغل پیش من می‌آمد می‌گفتم که یک مرکز بین‌راهی بزرگ در جاده استان احداث کنید، الآن در شهر دعواست که تاجگردون پارتی‌بازی کرده و این را به آن داده و آن را به این داده است، گفتم که یکی پیداشده و دارد فعالیت می‌کند.
اقدامی که برای کهگیلویه و بویراحمد خیلی مهم هست اتصال یاسوج به آزادراه است.
نمی‌گوییم که صندوق توسعه وظیفه‌اش ایجاد عدالت است اما یکی از مؤلفه‌ هایش می‌تواند عدالت باشد، باید به استان‌های توسعه‌نیافته یا کمتر توسعه‌یافته کمک شود.
غلام محمد زارعی نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این نشست نیز گفت: بیش از 20 میلیارد تومان برای پروژه راه‌آهن یاسوج-اقلید در بودجه 98 تعریف‌شده و فاز اول این پروژه حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
اگر سرمایه گذار فقط 100 میلیارد بدهی دارد حتما بدهی متعلق به خود جناب تاجگردون است که اینچنین سنگ این به اصطلاح سرمایه گذار را به سینه می زند 😏
United States
مسبب که به مردم این شهر شده همین اقای. است که سنگ افراد خاطی را به سینه میزند
United States
در..
United States
اقای زارع کاش کاش کاش ای کاش تو هم نماینده مردم مظلوم شهرت بودی کاش کاش کاش فرصت به نماینده شهرستان نمیدادی تا برای مردم مظلوم شهرت قدرت نمایی کند و از مسائلی بگوید که در حوضه کاری اش نیست کاش تو با ما بودی
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون فردی که داری ازش دفاع میکنی و بعنوان سرمایه دار ازش نام میبرید مفسد اقتصادیه مفسد اقتصادی یعنی کسی که حق و حقوق مردم بدبخت این استانو بالا کشیده و در شهر های بزرگ ملک خریده ،ولی به لطف خدا هم جنابعالی هم اقای زارع امسال اوت میشین و شر شما رانت خواران از سر این استان و مردمش کم میشه
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون کسی با سرمایه گذار برخورد نکرده با یک جاعل بانکی برخورد کرده
سرمایه گذار
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون جنابعالی در مورد مصوبات خودتان پاسخگو باشید نه ترویج . شما بصورت مکرر و در رسانه ها تبلیغ, میکنید که سرمایه گزارانی که وام خود را یکجا پرداخت کنند جرایم و دیرکرد بخشوده می شود. اما وقتی به بانک صنعت و معدن مراجعه میکنیم هیچ وقت زیربار این مصوبه نمیرن و ان را کشک می دانند.
جناب تاجگردون چطور ممکنه کسی چند میلیون وام بگیرد و بیش از دوبرابر آن را پرداخت کرده باشد و هنوز هم سه برابر دیگر باید پرداخت کند؟؟؟؟ چه کسی باید پاسخگوی تعطیلی شهرک های صنعتی یاسوج باشد؟؟؟ شما دارید سنگ یه نفر را به سینه می زنید، پس بقیه چی؟ چرا اینقدر سیاست؟ آه این همه مردم و کارگر بیکار.را خواهد گرفت. مطمئن باشید
United States
جناب تاجگردون یادتان باشد که همه این حرف ها حق الناس است همه کسانی که حقشان توسط این فرد خورده شده شما را نخواهند بخشید
تلخ وشیرین
Iran, Islamic Republic of
یکی از دانه درشت های سیستم بانکی کنار دست است وقبلا هم مدیر . هست خیلی ها دارند دست وپا می زنند ولی ......
باشت
Romania
گ..ی .چه شد خخخخخ
برافتابی
Iran, Islamic Republic of
به جای اینکه ازبدهکاران بزرگ بانکی که اتفاقاهمه ازدوستان وآشنایان شماهستندطرفداری کنیدبه فکرجوانان بیکاروافسرده حوزه انتخاباتیتان باشید.دست شمابرای همه روشده است.فقط سخنرانی میکنیدواصلابه فکرمردم محروم نیستیدولی به حرف ازمردم بیچاره پیچاب وتوگبری دفاع میکنیدامابدانیدکه همه مردم استان شماراشناخته اندواین دیگراثرندارد.جوابت بماندپای صندوق رای.مطمعن باش ازباوی تاقشقایی ازشماروی برگردانده اندوبه همین علت به مردم بویراحمدپناه آورده اید.درحالی که هم بویراحمدگرمسیروهم سردسیریادشان خوب هست که به اسم بویراحمدداشتیدوازجان مایه گذاشتی تانام استان روعوض کنی ولی زورت نرسید.کسی که به نام. داشت چطورمیتوانددلسوزمردم بویراحمدباشد.مردم راچه میپنداری؟ازجان مایه میگذاریم رابرای تمامی مردم شریف ونجیب استان کهگیلویه وبویراحمدنمایان کنیم تاشماوامثال شمابفهمیددوره . به سرآمده است وهرچقدرمدیران کارامدوقدرتمندرابه طرق مختلف ازمیدان سیاست کناربزنی بازهم کسانی هستندکه سره راازناسره جداکنندوتفاوت گفتاروکردارشمارابرای عموم مردم استان نمایان کنند.ازدرگاه خداوندومردم شریف گچساران وباشت به نوبه خودپشیمانم که دوره گذشته راخورم وبه شمارای دادم وباعث چندسال وبیکاری بیشترجوانان شهرشدم بارایی که به شمادادم.امااینبارجبران میکنم وبدان که روزحساب نزدیک است وجواب ناامیدکننده ای ازصندوق رای خواهی شنید.
Iran, Islamic Republic of
فقط متاسفم برا نماینده یاسوج. خدا وکیلی این وسط نقشش چی بود؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1