تاریخ انتشار
جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۴۰۹۰۲۸
در نشست فعالین اقتصادی با اعضای کمیسیون برنامه و مجلس مطرح شد

دو دستاورد مهم سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به کهگیلویه و بویراحمد؛ تصمیم ویژه برای راه‌آهن یاسوج و آزاد راه

۹
۰
دو دستاورد مهم سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به کهگیلویه و بویراحمد؛ تصمیم ویژه برای راه‌آهن یاسوج و آزاد راه
کبنا ؛
نشست فعالین اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (جمعه 6 اردیبهشت ماه 98) نشست فعالین اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و به ریاست غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت برگزار شد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم رشت در این نشست بیان داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های بالایی دارد و با این همه زیبایی‌های طبیعی که دارد حیف است آن را نادیده بگیریم، باید پیش از رفتن از این استان کاری شاخص و اساسی برای این استان انجام دهیم. و باید یک یا دو پروژه مهم و حیاتی استان از جمله راه‌آهن و یا آزادراه‌های استان را به صورت ویژه در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در دستور کار قرار دهیم. [تشویق حضار]
جعفرزاده در ادامه گفت: شاید آقای تاجگردون این مسئله را عنوان نکندو  روی‌شان هم نشود این را عنوان کند، ولی ما می خواهیم طرح خوبی را برای این استان مطرح و نهایتاً تصویب و در تهران آن را پیگیری کنیم.
جعفرزاده بیان داشت: اعتبارات برای پروژه راه آهن اقلید-یاسوج، یکی از اقداماتی است که برای این استان اهمیت دارد و لازم است در تهران نماینده های استان نیز پیگیری کنند تا اعتبارات مصوب شود.
زارعی نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: طول راه آهن ۱۴۰کیلومتر است که 20 کیلومتر اول واگذار شد، راه آهن اقلید یاسوج در فاز اول 80درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.  عملیات زیر سازی تمام شده و پل به طول صد متر انجام شده، همچنین پایه‌های آن آماده است قول دادند 20 کیلومتر دوم را به مناقصه بگذارند که حمایت شما باعث می‌شود این کار بهتر جلو برود و‌ مرحله دوم اجرایی شود، باید به صورت مشترک این کار را انجام دهیم. همچنین در بودجه سال 98 برای فاز اول 20میلیارد تومان برای طرح مصوب شده است.
تاجگردون در ادامه گفت: وقتی‌که می‌خواستیم پروژه راه‌آهن اقلید-یاسوج را شروع کنیم، بنده و آقای «علی‌محمد بزرگواری» نماینده سابق کهگیلویه بزرگ اعتبار دو شهرستان گچساران و کهگیلویه را روی‌هم گذاشتیم برای اجرای طرح راه‌آهن اقلید به یاسوج. کدام استان هست که نماینده‌اش این اقدام را انجام دهد؟ لذا اقدامات عمرانی ماندگار است استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل دارد و باید هم تلاش کنیم و انجامش دهیم، این استان فرصت‌ها را می‌خواهد.
کناری فرماندار شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا ابراز داشت: سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه برای شهرستان بویراحمد دو دستاورد مهم داشته است.
کناری دستاورد اول را تصمیم ویژه برای مصوب شدن اعتبارات برای فاز دوم راه آهن اقلید-یاسوج عنوان کرد و بیان داشت: لازمه این تصمیم ویژه این است که با مسئولان عالی رتبه کشوری جلساتی برگزار شود و اعتبارات لازم برای فاز دوم درنظر گرفته شود تا شروع به کار صورت بگیرد.
کناری دستاورد دوم را اینگونه مطرح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد آزاد راه ندارد، و در این جلسه تصمیم گرفته شد که اعتباراتی برای 40کیلومتر آزاد راه در استان تصویب شود.
غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان های گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در انتها گفت: در تهران پیگیر تصمیمات خواهیم بود و با حضور مقامات در رابطه با این دو موضوع جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون
ودد
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم اعتبار را دولت میگذاره نه کمیسون سال انتخاباته
Iran, Islamic Republic of
جاده یاسوج اصفهان با این حجم تصادف اولویت اول باشد بهتر وماندگارتر است چون حجم ترافیک از جاده دهدشت به سه راهی توت نده (معروف به حاده دهدشت -پاتاوه) حجم بالای ترافیکی زیادی بوجود خواهد آورد وتصادفات زیادی - اگر جاده یاسوج اصفهان چند بانده نشود.
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
واقعا آدم و منت گذاشتنها و ضد و نقیض گفتنها. متنفر میشود.
چه اخلاق بدی داره. چهار ریال پول قانونی در بودجه تصویب میکنه هزار بار سر آدم منت میگذاره.....
احسان
Iran, Islamic Republic of
یواش یواش داریم به انتخابات مجلس نزدیک میشیم و باز هم وعده و وعید آنچنانی.... یه ضرب المثل داریم میگه برد گپو نشونه نزدنه؟؟؟؟ سد تنگ سرخ که با کام استان فارسه، پتروشیمی سقاوه هم که باد هوا،،، دینگ دینگ ساز میاد از بالای یاسوج میاد ،،، راه آهن هم وعده چندین ساله جناب حاج زارعی،،،
لاا
Iran, Islamic Republic of
مگه اعضای کمیسیون الان بودجه ای در اختیار دارند. اعضای کمیسیون اگر نی خواستند لطفی در حق استان بکنند باید در فصل تصویب بودجه بکنند.
اینها احتمالا دلشان هوای بهار استان را کرده بود و آمدند.

لطفا به شعور مردم کمتر توهین کنید.
باشتی
Iran, Islamic Republic of
بازهم نزدیک انتخابات شدووعده های نمایندگان استان بلندشد.این که فقط وعده هاش به مردم میرسه واعتبارت روبه اقوامش میده.جهت اطلاع آقای . هستن وتاج دراین جلسه فقط سعی داشت بدهکاری چندمیلیاردی. روماستمالی کنه.مث اینکه قراره انتخابات استانی بشه وحالاتاج ظاهرادلسوزکل استان شده.یکی نیست بگه براگچساران چ کردی که حالامیخوای استان روآبادکنی.البته اگه نگه صدمترخیابان بلادیان روسنگفرش کرده.اماخوب میدونم که بویراحمدیهااینقدرباهوش هستن که. روبشناسن.یادشان هست. چقدرزورزدتااسم بویراحمدروبه هزارترفند عوض کنه ولی دست آخرزورش نرسید.مطمعنم این دوره بدجورجواب اون کارنابجاش روپس میده.بویراحمدی جماعت ازسرحدی تاگرمسیری ازاین کارش ناراحتند.تاجگردون دوره امثال شماسراومده.یادمان نرفته چطورنیرویی قدرتمندمثل زینلزاده را چه بلایی سرش آوردی.حساب همه کارهایت بماندپای صندوق رای.فکرمیکنی مردم ساده اندولی خیر مردم. این جوسازی وهای وهوی رسانه ای .رونمیخورند.البته اگرصلاحیتش تاییدشود.تاجگردون مطمعن باش رای نخواهی آورد.
Iran, Islamic Republic of
انتخابات مجلس نزدیک است. بلوف های وعده ها هم از راه رسید.
این نیز بگذرد و از راه آهن هم خبری نیست
Iran, Islamic Republic of
چه مصوب بشه چه نشه بخاطر ردیف اعتباری که از قبل داشته این فاز دوم حتما اجرایی میشد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1