تاریخ انتشار
جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۴۰۹۰۲۵
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج:

احتمال انحراف در تسهیلات روستایی و عشایری وجود دارد/ اعتماد و انگیزه کافی برای واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی وجود ندارد

۰
احتمال انحراف در تسهیلات روستایی و عشایری وجود دارد/ اعتماد و انگیزه کافی برای واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی وجود ندارد
کبنا ؛نشست فعالین اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (جمعه 6 اردیبهشت ماه 98) نشست فعالین اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و به ریاست غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت برگزار شد.
جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه سیزدهمین بهار اتاق را داریم، سپری می‌کنیم، اظهار کرد: اتاق بازرگانی یاسوج در تمام رویدادهای استان و تصمیم‌های اقتصادی نقش آفرینی می‌کند.
کیانی پور افزود: اتاق بازرگانی در امنیتی‌ترین جلسات اجتماعی و فرهنگی نیز حضور دارد. ما در اتاق برنامه‌های بسیار جالب اجتماعی داریم. بیش از 230 دانش آموز و دانشجو را بورسیه کرده‌ایم.
وی گفت: 4 پروژه تحقیقاتی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری استان‌های فارس، اصفهان و دانشگاه‌های تهران را در حال انجام داریم.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه اتاق تعامل بسیار خیلی خوبی با دستگاه‌های دولتی دارد، افزود: حضور پررنگ اتاق بازرگانی یاسوج در ارتباط با فعالین اقتصادی کشورهای خارجی توانسته است در معرفی ظرفیت‌های این استان قدم‌های خوبی بردارد.
وی افزود: ما معتقدیم انحراف زیادی در تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری وجود دارد و با دادن وام‌های 10 میلیون، 5 میلیون تومان احتمال این انحراف زیادتر است. لذا تقاضا داریم که این تسهیلات به صورت کلان در اختیار طرح‌های بزرگ روستایی قرار بگیرد.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: در بحث واگذاری پروژه‌ها اقتصادی به بخش خصوصی هیچ موفقیتی به وجود نیامده، به این دلیل که اعتماد کافی و انگیزه لازم وجود ندارد و از طرفی دستگاههای نظارتی نیز سخت گیری های خودشان را دارد. تسهیلات خوبی هم در این رابطه پرداخت نمی‌شود.
 چنگیز هاشمی نائب رئیس اتاق بازرگانی یاسوج نیز در این جلسه با بیان اینکه بازار استان کهگیلویه و بویراحمد جوان است، اظهار کرد: اگر قرار است توسعه ایجاد شود، طوری توسعه انجام بگیرد که زیرساخت‌ها هم توسعه پیدا کند و آلایندگی‌ها هم مدنظر قرار بگیرد.
وی گفت: استان ما در بحث راه آهن مشکل جدی دارد و البته با پیگیری نماینده بویراحمد و دنا کارهای هم صورت گرفت، اما نیازمند توجه ویژه در این زمینه هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1