کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح شد

زارعی: ظلم‌ستیزی مردم کهگیلویه و بویراحمد آنها را از خیلی چیزها بی‌بهره کرد / منابع بر اساس آمایش توزیع شود تا مردم طعم عدالت را بچشند

5 ارديبهشت 1398 ساعت 19:21

تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد روشن و پرافتخار است و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در برابر ظلم همیشه ایستاده‌اند و هر کس در مقابل ظلم ایستاد از خیلی چیزها بی بهره می‌شود. مردم این استان در برابر هیچ نظام سیاسی سر تعظیم فرود نیاوردند و جزء با نظام جمهوری اسللامی با هیچ نظامی سازش نکردند.


نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی محمد احمدی استاندار و با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بوذجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست که امروز (پنج شنبه 5 اردیبهشت ماه 98) با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، نائب رئیس و سایر اعضای این کمیسیون، عدل هاشمی‌پور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، حسن نوروزی، جعفر گوهرگانی و فرمانداران و مدیران ارشد دولتی استان حضور داشتند و در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در این نشست با نام بردن تک تک از نمایندگان عضو کمیسیون برنامه و بودجه به آنها خیرمقدم گفت و اظهار کرد: تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد روشن و پرافتخار است و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در برابر ظلم همیشه ایستاده‌اند و هر کس در مقابل ظلم ایستاد از خیلی چیزها بی بهره می‌شود. مردم این استان در برابر هیچ نظام سیاسی سر تعظیم فرود نیاوردند و جزء با نظام جمهوری اسللامی با هیچ نظامی سازش نکردند.
وی در ادامه گفت: در سیل اخیر 2000 هزار میلیارد تومان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خسارت دیدند و هیچ اعتراضی نکردند. این استان یکی از تأمین کنندگان منابع آب کشور است. و قبل از انقلاب دو هزار روستا داشتیم و فقط 33 روستای آن دارای برق بودند و ما هیچ مرکز درمانی پیشرفته و مرکز دانشگاهی نداشتیم و به برکت انقلاب از خدماتی بهره مند شدیم.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادامه گفت: شما متولی برنامه ریزی و بودجه مجلس و کشور هستید و انتظار و توقعی که داریم این است که بر اساس آمایش منابع و اعتبارت توزیع شود و آمایش سرزمینی کمک می‌کنند که منابع بر اساس عدالت توزیع شود. و مردم طعم عدالت را بچشند.
زارعی تصریح کرد: بودجه باید بر اساس آمایش توزیع شود نه بر اساس چانه زنی!
نماینده بویراحمد و دنا گفت: با توجه به شناختی بیشتری که نسبت به گذشته پیدا کردید، امیدواریم در بودجه سال آینده استان کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه بیشتری قرار گیرد و کمک شود.
وی گفت: آقای تاجگردون فرزند استان کهگیلویه و بویراحمد است و همواره استان را مورد حمایت قرار داده‌اند و از ایشان هم تشکر می‌کنیم.
قوامی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حرف‌های زارعی را مورد تأیید قرار داد و اظهار کرد: باید منابع و اعتبارات بر اساس آمایش توزیع شوند.


کد مطلب: 409014

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409014/زارعی-ظلم-ستیزی-مردم-کهگیلویه-بویراحمد-خیلی-چیزها-بی-بهره-منابع-اساس-آمایش-توزیع-شود-طعم-عدالت-بچشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1