کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شد

هاشمی‌پور: چرا جلسات خروجی مثبت ندارد، قطعاً یک جای کار می‌لنگد / آقای نوروزی پشتش گرم است

5 ارديبهشت 1398 ساعت 18:21

عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: چرا با این همه جلسات خروجی مفید و مثبتی نداریم، قطعاً یک جای کار می‌لنگد.


عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی محمد احمدی استاندار و با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست که امروز (پنج شنبه 5 اردیبهشت ماه 98) با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، نائب رئیس و سایر اعضای این کمیسیون، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، حسن نوروزی، جعفر گوهرگانی و فرمانداران و مدیران ارشد دولتی استان حضور داشتند و در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، عدل هاشمی‌پور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با قدردانی از تاجگردون و همکارانش در کمیسیون برنامه و بودجه که با دعوت اتاق بازرگانی یاسوج به استان آمده بودند، اظهار کرد: حرف‌های خوبی زده می‌شود و مشکلات را خوب مطرح می‌کنیم، اما چرا خروجی مثبت نداریم. مگر همین نمایندگان در مجلس داد و فریاد نمی‌کنند. مگر نمایندگان مرتب از موانع، بیکاری و بروکراسی اداری حرف نمی‌زنند. پس چرا خروجی نداریم. قطعاً یک جای کار می‌لنگد.
هاشمی‌پور در ادامه پیشنهاد داد: من فکر می‌کنم اکنون که حرف از توسعه و مالیات زده می‌شود، افراد تأثیر گذار از دولت و مرکز نیز باید در این جلسه حضور داشتند و مشکلات را هم برطرف کنند. و برای یک بار آن کسی که در بخش تولید است از 10 تا موانع دو مانع آن برداشته شود تا خیال او برای همیشه راحت شود.
وی تصریح کرد: نیاز است که در مجلس کار انقلابی انجام بگیرد و یک برنامه خوبی برای رونق تولید طراحی شود.
نماینده کهگیلویه بزرگ در ادامه گفت: بعد از این همه سال گوش شنوایی وجود ندارد که باید یک گام اساسی در این رابطه برداشته شود.
به گزارش کبنا، در این جلسه عدل هاشمی‌پور با حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شوخی کرد و گفت: اینکه آقای نوروزی می‌گوید آقای نوبخت را به مجلس بیاورید و از او سئوال کنید. پشتش گرم است. حتماً پشتش گرم است. [خنده حضار]
هاشمی‌پور در ابتدای صحبت‌هایش هم گفت: خدا را شکر که این سری در کنج قرار نگرفتم.


کد مطلب: 409011

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409011/هاشمی-پور-چرا-جلسات-خروجی-مثبت-ندارد-قطعا-یک-جای-کار-می-لنگد-آقای-نوروزی-پشتش-گرم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1