کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار «تاجگردون» با امام جمعه باشت و پایان دادن به اختلافات

5 ارديبهشت 1398 ساعت 12:10

بعد از اتفاقات و صحبت‌های شب گذشته غلامرضا تاجگردون در دیداری با امام‌جمعه باشت به اختلافات پایان داد و در پیج اینستاگرام خود نوشت: «به همراه همكاران كميسيون بودجه در باشت مهمان امام‌جمعه محترم باشت بوديم.»


شب گذشته نشست اعضای کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با بخش خصوصی در گچساران برگزار شد و در این نشست نمایندگان مجلس از «غلامرضا تاجگردون» نماینده گچساران و باشت تعریف و تمجید می‌کردند که حجت‌الاسلام عبودی امام‌جمعه باشت به تعریف‌ها واکنش نشان داد و گفت: «انگار کسی هم به سخنان ما در این جلسه گوش نمی‌دهد، چراکه نمایندگان هم در مجلس گوش نمی‌گیرند و مدام باهم صحبت می‌کنند! آقای تاجگردون فرزند منطقه ما هست و ما بهتر از شماها او را می‌شناسیم و نمی‌خواهد که این‌قدر تعریف او دهید. فکر نکنم این‌قدر نیاز به این‌همه تعریف و تمجید باشد.»
بعد از اتفاقات و صحبت‌های شب گذشته غلامرضا تاجگردون در دیداری با امام‌جمعه باشت به اختلافات پایان داد و در پیج اینستاگرام خود نوشت: «امروز پنج‌شنبه صبح به همراه همكاران كميسيون بودجه در باشت مهمان امام‌جمعه محترم باشت بوديم و بعد از طرح‌های عمراني بازديد داشتيم.»
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000408/nf00408988-1.jpg
به گزارش کبنا، متن صحبت‌های حجت‌الاسلام عبودی امام‌جمعه باشت در نشست اعضای کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:
انگار کسی هم به سخنان ما در این جلسه گوش نمی‌دهد، چراکه نمایندگان هم در مجلس گوش نمی‌گیرند و مدام باهم صحبت می‌کنند!
بنده هنوز متوجه نشده‌ام که موضوع این جلسه چیست؟! و خواهش دارم که در این جلسه حتماً برنامه‌ریزی مطلوبی صورت گیرد و مصوبات و خروجی خوبی داشته باشد؛ از وقتی‌که باشت شهرستان شد به جهتی هم خیلی ضرر کردیم و خواهش داریم اینکه شهرستان باشت هم دیده شود و به باشت هم توجه شود و برخی از جلسات هم در باشت گرفته شود تا مسئولین را هم در آنجا بتوانیم زیارت کنیم.
خواهش ما توجه بیشتر به شهرستان‌های کوچک و نیز شهرداری‌های شهرهای کوچک است و لازم است که آن‌ها را نیز دریابد، چراکه شهرداری‌های شهرهای کوچک خیلی مشکلات دارند و شهرداری باشت بدهکاری زیاد دارد که اگر همین مشکل در این جلسه رفع شود خیلی هم برد کرده‌ایم.
 وی در انتهای جلسه نیز در خصوص سوءبرداشت «جعفرزاده ایمن آبادی (نماینده رشت) از سخنانش نیز اظهار کرد: عرض بنده این نبود که جناب ایمن آبادی مطرح کردند و بنده در ابتدای عرایضم عرض کردم که وقتی کسی به جلسه‌ای دعوت می‌شوند موضوع جلسه باید مطرح شود تا حداقل با یک آمادگی در این جلسات شرکت کند و فکر می‌کنم این موضوع از سوی دوستان بد برداشت شد.
 امام‌جمعه باشت در ادامه تصریح کرد: نکته دوم اینکه بنده در آخر جلسه موضوع این نشست را متوجه شدم و فهمیدم که این جلسه برای چه موضوعی تشکیل شد! و تعریف و تمجیدهایی که اعضای کمیسیون برنامه‌وبودجه از جناب نماینده ما داشتید؛ اتفاقاً ما نماینده خودمان را بهتر از شماها می‌شناسیم.
آقای تاجگردون فرزند منطقه ما هست و ما بهتر از شماها او را می‌شناسیم و نمی‌خواهد که این‌قدر تعریف او دهید. فکر نکنم این‌قدر نیاز به این‌همه تعریف و تمجید باشد. [فردی با تشویق، حرف‌های امام‌جمعه را تأیید کرد که امام‌جمعه باشت با لحنی شوخی گفت: آن‌هایی که دست زدند، یعنی حرف ما را قبول ندارند، البته بعضی‌ها هم می‌ترسند که دست بزنند.]
حجت‌الاسلام عبودی همچنین به سخنان بعضی از سخنرانان مبنی بر اینکه مصوب نشدن قوانین ربا، وام‌ها را به گردن شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام انداختند، اشاره و بیان کرد: باز حداقل در این جلسه فهمیدم که مافیای بعضی قوانین که در کشور درست نمی‌شود، شورای نگهبان و تشخیص مصلحت نظام است و گویا مشکلات کشور هم بر دوش همین دو نهاد است.
 بنابراین توقع نداشتم که دوستان این‌گونه پاسخ بدهند اما متوجه هم شدم که ظاهر جلسه هم خیلی موضوع آن‌چنانی ندارد و خدا را شاکرم که موضوعی را بیان کردم که حداقل جلسه هم در انتها به چنین سخنانی بگذرد و خلاصه هم سبب خیر هم شد و متوجه هم شدم امشب در سخنان عزیزان بخشی از قوانین که ظاهراً درست نمی‌شود مافیای شورای نگهبان و مجمع تشخیص است؟! و انگار اینکه همه مشکلات کشور این دو نهاد بودند که متوجه شدیم!
وی در ادامه به صحبت‌های قوامی نائب رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه که بی‌حاصل بودن بر سر منبر رفتن را با شعری از شهریار با این عنوان؛
گفت با طعنه منبری به چنار:
سرفرازی چه می‌کنی؟ بی‌بار!
نه مگر ننگ هر درختی تو؟
کز شما ساختند چوبه دار!
*پس برآشفت آن درخت دلیر،
رو به منبر چنین نمود اخطار؛
گفت: گر منبر تو فایده داشت،
کـار مردم نمی‌کشید به دار!
درهرحال امشب ببخشید! انگار امشب اسباب زحمت شدیم اما بازهم خیرمقدم به بزرگواران عرض می‌کنم و شعر آخری که جناب قوامی هم مطرح کردند یک پاسخ آخوندی هم دارد و لازم نمی‌دانم در این جلسه مطرح شود، چون واقعاً سنگین می‌شود، والا پیامبر (ص) هم خیلی منبر می‌رفتند ولی خیلی‌ها هم تو گوششان نمی‌رفت و مشکل از پیغمبر (ص) نیست، اما این تعبیر شما هم خیلی زیبنده جلسه نبود و خیرمقدم عرض می‌کنم خدمت همه حضار در جلسه.


کد مطلب: 408988

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408988/دیدار-تاجگردون-امام-جمعه-باشت-پایان-دادن-اختلافات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1