کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی:

«مجید محنایی» معاون استاندار البرز شد / پدرخوانده‌های سیاسی نتوانستند، محنایی را حذف کنند

4 ارديبهشت 1398 ساعت 23:19

طی حکمی از سوی استاندار البرز، مجید محنایی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار منصوب و در نشست شورای اداری استانداری، معرفی گردید.


«مجید محنایی» که با آمدن «سید موسی خادمی» استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد سکان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این استان را  برعهده گرفت با آمدن علی محمد احمدی آهنگ تغییر او به صدا درآمد و با حاشیه‌های زیادی هم کنار آمد. به گفته محنایی پدرخوانده‌های سیاسی فشارهای زیادی به او می‌آوردند و آنها هم در رفتنش از استانداری کهگیلویه و بویراحمد بی‌تاثیر نبودند. اما محنایی حذف نشد بلکه الان او در استان بزرگتری سکان معاون استانداری را دو باره به دست گرفت.
پژمان نیک‌اقبالی، محنایی و فتاح محمدی معاونین پرکار سید موسی خادمی استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد بودند.
سایت استانداری البرز نوشت: «طی حکمی از سوی استاندار البرز، مجید محنایی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار منصوب و در نشست شورای اداری استانداری، معرفی گردید.
  در متن این حکم از سوی دکتر شهبازی آمده است:
 با استعانت از خداوند مهربان به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب می‌شوید.
 امید است در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انجام امور محوله جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.»
بنا بر این گزارش، گفتنی است مجید محنایی در مناصبی نظیر معاون برنامه ریزی، اداری و مالی استانداری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهکیلویه و بویر احمد، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری، مسئول امور حوادث غیرمترقبه استانداری، مسئول دفتر امور مناطق محروم استانداری، مدیرجهاد سازندگی شهرستان گچساران و عضو هیأت علمی استانداری، کارشناس رسمی دادگستری و مشاور امور اجرایی و برنامه ریزی استانداری کهکیویه و بویر احمد حضور داشته است.
 


کد مطلب: 408971

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408971/مجید-محنایی-معاون-استاندار-البرز-پدرخوانده-های-سیاسی-نتوانستند-حذف-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1