تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۶
کد مطلب : ۴۰۸۸۹۹
در نشست شورای اداری شهرستان چرام مطرح شد

پای لنگان راهداری چرام در جاده‌ها

۰
عکس تزئینی می باشد
عکس تزئینی می باشد
کبنا ؛شهرستان‌ چرام یکی از شهرستان‌های گردشگرپذیر و دارای راه‌های ارتباطی روستایی و شهری زیادی است در بارندگی‌های اخیر بعضی از راه‌های ارتباطی روستایی، عشایری و شهری این شهرستان مسدود شد که اداره راهداری چرام به دلیل نداشتن تجهیزات و ماشین آلات کافی برای بازگشایی این راه‌ها با مشکل جدی روبرو بود.
همین موضوع بهانه‌ای شد تا  هادی فتاحی‌اصل فرماندار چرام کمبود امکانات در اداره راهداری این شهرستان را امروز ( دوشنبه 2 اردیبهشت 98)  به نشست شورای اداری بکشاند و بگوید: «هیچ امکاناتی در راهداری شهرستان نداریم و در بحث باز کردن جاده های ارتباطی از امکانات شرکت گاز استفاده می‌کنیم که هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.»
فتاحی‌اصل در این نشست با بیان اینکه دستگاه‌های ما پیگیر کارها هستند، اظهار کرد: اعتباراتی در سطح شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی  مصوب شد که یک سری اعتبارات تخصیص بالای ۸۰ درصد و یک سری تخصیص بالای ۱۴ تا ۲۰ درصد داشتند که امیدواریم در ماه های آینده اعتبارات بیشتری تخصیص پیدا کند.
فرماندار چرام با اشاره به این مطلب که حدود ۱۰ میلیارد از اعتبارات ما از توازن بوده است، عنوان داشت: نکته اساسی این است که ما انتظار داریم مدیران به ریز در جریان کار اعتباراتشان باشند و رابط مدیریت کل با برنامه و بودجه ارتباط تنگاتنگ داشته باشند.
وی افزود: یک سری اعتباراتی در کمیته برنامه ریزی شهرستان نیست، یعنی گاهی علاوه بر اعتبارات ملی، اعتبارات خاصی شهرستان دارد و آن بستگی به رایزنی مدیر برای تخصیص درصد بیشتری از اعتبار دارد.
فتاحی‌اصل در ادامه سخنان خود با اشاره به بارندگی های اخیر به رعایت حریم جاده ها و رودخانه ها تاکید کرد و گفت: هر کسی بر اساس آن وظیفه ای که بر عهده دارد بحث مطالعات آبرفت‌ها را داشته باشد، به صورت جدی آسیب شناسی کنیم و‌ از قبل برنامه ریزی برای پیشگیری از وقایع داشته باشیم.
فرماندار چرام ادامه داد: دستگاه های اداری برنامه ریزی کنند و تقاضا بدهند تا از زمین هایی که برای سایت اداری در نظر گرفته شده بود به آنان واگذار شده تا در سالهای آینده مکانی داشته باشند.
این مسئول با تاکید بر این مطلب که دستگاه ها به فکر احداث خوابگاه و مهمانسرا هم باشند، خاطرنشان کرد: هیچ امکاناتی در راهداری شهرستان نداریم و در بحث باز کردن جاده های ارتباطی از امکانات شرکت گاز استفاده می‌کنیم که هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.
وی به ارزیابی عملکرد دستگاه های اداری اشاره داشت و متذکر شد: مدیران یک نفر را به عنوان کارشناس ارزیاب عملکرد دستگاه ها مشخص کنند تا توجیه شده و بتوانیم نقاط ضعف و قوت را پیدا کنیم.
بنا بر این گزارش، اداره راهداری شهرستان چرام به دلیل نداشتن امکانات در جاده‌ها می‌ماند، لذا مسوولان باید برای تجهیز این شهرستان به امکانات ویژه راهداری تدبیر لازم بیندیشند تا با پای لنگان در جاده‌ها خدمات ارائه ندهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1