تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۰۸۸۸۰
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تربیتی و تأمینی کهگیلویه و بویراحمد:

۱۷ زندانی جرائم غیرعمد زندان های کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند

۰
۱۷ زندانی جرائم غیرعمد زندان های کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند
کبنا ؛همزمان با نیمه شعبان المعظم سالروز میلاد مسعود و فرخنده مهدی موعود(عج) و در جشن بزرگ انتظار ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد زندان های کهگیلویه و بویراحمد آزاد و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

 
 


به گزارش کبنا، جشن بزرگ انتظار ویژه زادروز با سعادت حضرت مهدی(عج) با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و عضو مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل زندان ها، معاونین، روسای ستادی، رئیس و مسئولین زندان مرکزی و با شرکت کلیه زندانیان در سالن ورزشی این مرکز برگزار شد.

در ابتدای این آئین جشن، اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد با تبریک اعیاد شعبانیه و زادروز منجی عالم بشریت قائم آل محمد(ص) حضرت مهدی(عج) و قدردانی از حضور حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و عضو مجلس خبرگان رهبری، برگزاری کلیه اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی در سطح زندان ها را از جمله افتخارات نظام زندانبانی اسلامی دانست که این مهم می تواند در شناخت و معرفت و بصیرت افزایی مددجویان و تقویت باورهای دینی و مذهبی آنان اثر گذار باشد.
عضو شورای قضایی در ادامه و با یادآوری این نکته که کاهش هدفمند جمعیت کیفری کماکان از اولویت های دستگاه قضا و سازمان زندانهاست، گفت: برای تحقق این مهم و با استفاده از تمام ظرفیت ها در سال ۹۷ و با کمک خیرین هم استانی و خارج از استان، منابع ستاد دیه، تسهیلات بانکی و کمکهای سازمان زندان ها از محل برنامه ماه عسل جمعاً تعداد ۳۱۹ زندانی بدهکار از زندان های استان آزاد شده که این آمار در مقایسه با سال های پیشین بی نظیر بوده است.
ایشان همچنین آزادی ۶۴۰ زندانی و تخفیف و کاهش محکومیت ۶۷۰ زندانی استان را نتیجه اعمال عفو اعطایی مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: بمنظور تحکیم مبانی خانوادگی و تقویت روابط عاطفی در عید نوروز تعداد ۱۱۱۹ زندانی واجدالشرایط برابر بخشنامه ریئس قوه قضائیه به مرخصی اعزام شدند.
جمیاری از همراهی وهمکاری همه مسئولین قضایی، بویژه رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، دادستان های تابعه و قضات ناظر زندان قدردانی و اظهار امیدواری کرد که در سالجاری نیز با استفاده از ظرفیت های قانونی در جهت بازپروری زندانیان و بازاجتماعی نمودن آنان اقدامات لازم معمول گردد.
در پایان این برنامه تعداد ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد زندان های استان از زندان آزاد و به آغوش خانواده و جامعه برگشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1