کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حجت الاسلام سید محمد موحد با انتشار پیامی انتصاب سردار سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

1 ارديبهشت 1398 ساعت 22:18


بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرانقدر سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ضمن عرض تبریک به مناسبت خجسته میلاد حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه ، خبر انتصاب شما برادر بزرگوار و ارزشمند به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این برهه حساس و سرنوشت ساز یکی دیگر از تدابیر حکیمانه ی رهبری عزیز و ژرف اندیشمان است که بهترین عیدی را در این روز مبارک به دوست داران واقعی نظام و سپاهیان غیرتمند اسلام هدیه کرده است.
گام دوم انقلاب با این تدبیر حکیمانه ی رهبری گرانقدر و این حُسن انتخاب به حول و قوه ی الهی ،محکم تر و با اقتدار بیشتری برداشته خواهد شد؛ چرا که سپاه بازویی توانمند در همه ی ابعاد فرهنگی و دفاعی برای اسلام و انقلاب است.
این انتخاب شایسته را به شما سردار رشید اسلام،سپاهیان غیرتمند سپاه انقلاب اسلامی و همه دوستداران نظام شکوهمند اسلامی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
   با احترام
     سید محمد موحد


کد مطلب: 408845

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408845/حجت-الاسلام-سید-محمد-موحد-انتشار-پیامی-انتصاب-سردار-سلامی-سمت-فرماندهی-کل-سپاه-پاسداران-انقلاب-اسلامی-تبریک-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1