کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حاشیه برگزاری میدان تیر ویژه طلاب و روحانیون گچساران و باشت مطرح شد

واکنش آیت‌الله ملک‌حسینی به مسدود شدن حساب اینستاگرامی فرماندهان سپاه

31 فروردين 1398 ساعت 10:39

هر روز کانال و شبکه‌های را بر ندای پاک اسلام، مسلمان و ایرانی می‌بندند در حالی که به لطف خداوند گوش دنیا برای شنیدن صدای انقلاب بازتر شده است و اگر هم پیج های افراد انقلابی در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام بسته شده است خدا می‌خواهد که گوش دنیا را برای شنیدن سخنانشان باز کند و تعجب نکنید که خداوند دشمنان را از احمق‌ها قرار داده است.


با حضور نمایده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، میدان تیر ویژه طلاب و روحانیون شهرستان گچساران و باشت برگزار شد.
 به همت سازمان بسیج طلاب سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد میدان تیر ویژه طلاب و روحانیون شهرستان‌های گچساران و باشت با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه گچساران در اردوگاه قدس ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار شد.
 پیش از اجرای میدان تیر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در یک همایش بصیرتی در جمع طلاب و روحانیون شهرستان‌های گچساران و باشت، گفت: در آستانه میلاد امام عصر (عج) هستیم و باید پرسید که آیا امروز فرهنگ مهدویت در عرصه سیاسی و اجتماعی و نیز در عرصه‌های بین المللی می تواندالقاء یک پیام مؤثر در ارتقای فهم بشریت کند یا خیر؟ که پاسخ کاملاً روشن است.
وی افزود: هرگاه انسان چشم به آینده‌ای روشن بیاندازد امید، نشاط و تلاش رسیدن برای نقطه هدف حاصل می‌شود و اساساً گوهر انتظار چیزی به جز همین درک، امید، آمادگی و تلاش نیست و همواره انسان گذشته خودش را با آینده پیوند می‌زند.
 ملک حسینی اظهار کرد: بشر در انتطار منجی آرمان و نیز در انتظار حاکمیتی است و اگر این انتظار برای انسان به شکل خاص باشد که یک انسان مؤثر و بازیکن در عرصه میدان است و چقدر تفاوت است بین تماشاگران و کسانی که در متن میدان نقش آفرینی می کنندکه انتظار خاص متضمن چنین حقیقی است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر امامی کهم آمد احساس می‌شد این همان انسانی است که باید جهان را پر از عدل و داد کند و لذا می‌گفتند که ما همه قائم هستیم اما آن کسی که جهان را مشحون از عدل و امن خواهد کرد، فرزندنمان مهدی (عج) است.
وی تصریح کرد: زنان نم توانند مدعی مهدویت باشد اما مردان فراوان بودند و مردم باید بدانند که مدعیان فراوانی هم خواهند آمد که باید طلسم این ادعا به وسیله آیات و روایات شکسته شود اما مگر دجال و جبهه استکبار ساده می‌گذارد و تمام مفهوم‌ها را تحریف می‌کنند تا دجال نقشش را در انقلاب مفاهیم ایفا کند.
ملک حسینی درادامه تصریح کرد: روزی امام را در حد یک انسان فاسق هم تنزل دادند و گفتند فاسق هم می‌تواند هم امام شود و روزی عدالت، علم و بسیاری از ویژگی‌های امام و امامت را گفتند که نیاز نیست و این تحریف‌ها شکل گرفت و در حوزه شخصیتی امام زمان (عج) انبوهی از تحریف‌ها شکل گرفت و اگر به روایات مراجعه کنیم پاسخ‌ها به آنها را درمی یابید.
 وی افزود: وقتی به مفهوم عدالت، قسط و ظلم و جور هم رسیدند آنها هم تحریف شدند همین الان چه اتفاقاتی در عرصه جهانی رخ می‌دهد و خبرنگاران و خبرگزاری‌ها کدامیک را ظلم و کدامیک را عدل می‌شمارند؟ چگونه به سادگی در یمنم کشند و ویران می‌کنند؟ اما نهادهای بین المللی صحه می‌گذارند و اگر هم محکوم کنند یک محکومیت صوری است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: این همان مدیریتی است که به دست دجال‌ها و دجال صفتان در طول تاریخ غیبت است اما روایات بازهم این طلسم‌ها را شکسته‌اند و دقیقا به جنگ این انحرافات و تحریف‌ها رفته است، ائمه اطهار به جامعه بصریت می‌بخشند و جامعه را در حوزه‌های مختلف بیدار می‌کنند.
ملک حسینی در ادامه افزود: نگاه به آینده روشن در امر زمان نقش پیدا می‌کند که چگونه باید مدار حرکت را تنظیم کنیم و انقلاب ما یک انقلاب روشنگر برای جهان هستی است و هر ندایی که علیه استکبار بلند شود یک روحانی در رأس اوست، اگر هم شیخ زکزاکی و سید حسن نصرالله و دیگر مردانی که هرجا حضور پیدا کرده‌اند نقش آفرینند در زیرسایه روایت ائمه اطهارعلیهم الاسلام بوده است.
وی اظهار کرد: ۳۱۳ نفر از اصحاب امام تحفه‌های اصلی هستند، امروز جهان در یک انحراف اخلاقی است و امام برای ابراز اخلاق توحیدی خواهد آمد و همه جا از توسعه اقتصادی پرخواهد شد و معنا این است که در گذشته موازنه اقتصادی وجود نداشته است و این انحصار شکسته خواهد شد.
 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مگر برای آینده عدالت باید ظلم کرد؟ و مگر برای آینده عزت باید ذلت داشت؟ مگربرای آینده امنیت باید آشوب کرد؟ و مگر برای آینده توسعه اقتصادی باید تمامی معادن و ومنابع را ویران کرد؟ و نیز برای آینده بین المللی باید مغزها را منجمند کرد؟ و یا نه برای همه این آینده‌ها باید بستر را فراهم کرد و انقلاب ما یک انقلاب بصیرتی و روشنگرانه است یعنی به تعبیرروایات مقدمه فراهم کردن عرصه برای آمدن امام عصر (عج) است.
انقلاب اسلامی، مقدمه عصر ظهور است.
وی تصریح کرد: امروز بازیگری‌ها و مطربی‌ها هنر شناخته می‌شود و هنرمندان واقعی، یعنی اندیشمندان و عالمان تکریم نمی‌شوند و طاووس‌های زرین و سیمرغ ا زرین و نمادها بلورین به کسانی داده می‌شود که گفت، رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز تا داد خود از کهتر و مهتر بستانی.
 ملک حسینی در ادامه افزود: اما متقابلاً کسانی که مردان جهاد در لابه لای جامعه‌اند، مردانی که دردها را از دل‌ها می‌برند، مردانی که فقرها را از جامعه برطرف می‌کنند و جوانانی که روستا به روستا در این تفریحاتشان می‌روند کسی دیده است که تا به حال به آنها سیمرغ بلورین و طاووس زرین تقدیم کرده باشند.
وی اذعان کرد: امروز شاهد یک انحراف اقتصادی هستیم و به نوعی تحریف مفاهم اقتصادیبه سهولت اگر قدیم پشت قاشی گاهی هم فقری گوسفندی می‌برد امروز دیگر قاش ها پشت ندارند تا فقیری پشت قاشی و یا پشت چیزی نیازش را بردارد امروز ثرتمندان می‌دزنند چرا که همیشه در تاریخ این فقرا بودند که برای رفع نیازشان می‌دزدیدند و امروز چه اتفاقی می افتد که غنی می دزد.
 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: معلوم می‌شود قانون‌ها، قانون‌های منفعت‌گرا و بازیگرانه است و به سهولت می‌شود آنرا تخلف کرد و به سختی می‌شود تخلف آنرا اثبات کرد.
 وی ادامه داد: ای کسانی که می‌خواهید بشر را برای آینده تربیت کنید باید نشان دهید بسیاری از رفتارهای جهان و انسان‌های که امروز در جهانند رفتارشان انسانی و توحیدی نیست و بشر باید در مغایرت رفتار توحیدی و رفتار غیرتوحیدی، آماده رفتار توحیدی شود.
 ملک حسینی ادامه داد: یکی از حرکت‌های دجال در آخر زمان تغییر مفاهیم است، مفاهیم مقدس اما حقیقت نامقدس، کلمات غیرمقدس اما حقایق درون امر مقدس و این حرکت حرکت دجال است، دجال مدیریت انحرافات اخلاقی را در تمامی حوزه‌ها برعهده دارد.
ملک حسینی گفت: امروز به موضوعی که هر وقت می‌شنوم افتخار می‌کنم نام نهاد مقدس سپاه پاسداران است، یعنی نیروی نظامی پاسدار آرمان‌ها و مرزها که در چنین انحرافی از تحریف‌های بین المللی به تروریسم یاد شده است که اولاً شایسته افتخار و معلوم می‌شود ضربه به دشمنان چنان که باید باشد وارد شده است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمدتصریح کرد: نقش آفرینی سپاه در عرصه بین المللی معلوم می‌شود که موثربوده است و معلومم شود که بساط داعش و گروهای تکفری برای مدت‌ها برچیده شده است و نیز معلوم می‌شود سپاه در تصمیمات خودش با فرمان رهبر معظم انقلاب در دیگر کشورها به خطا نرفته و معلوم می‌شود در ساخت موشک‌ها و اسلحه‌ها هم به خطا نرفته است.
وی بیان کرد: این حرکت رئیس جمهور آمریکا که نشان از بی ادبی و بی شخصیتی وجود این کاسب دلال دارد به مثابه یک افتخار برای ماست و این یعنی همان کلمات نامقدس که در ذیل حقایق و مفاهیم مقدس قرار داده می‌شود.
 ملک حسینی تصریح کرد: برطبق یک قاعده آنها دشمن هستند ودشمنان هرگز برای ما خیرخواهی ندارند آنها ابزار دجال هستند برای مانعیت حضور و مدیر تغییر تمام مفاهیم مقدس در دنیا هستند درحالی که همین کلمه واضح بشر شامل بچه‌های عراق، یمن و …نمی شدو مفهوم این است که بشرمفهومش مسخ شده است.
ملک حسینی درادامه گفت: رسالتی که امروز انقلاب اسلامی در مقابله بین دو مفهوم مقاومت و استکبار برعهده دارد این است که مفهوم مقاومت را در جهان و نیز مفهوم استکبار را هم در دنیا روشن کند که به حول قوه الهی انقلاب موفق شده است.
وی تصریح کرد: هر روز کانال و شبکه‌های را بر ندای پاک اسلام، مسلمان و ایرانی می‌بندند در حالی که به لطف خداوند گوش دنیا برای شنیدن صدای انقلاب بازتر شده است و اگر هم پیج های افراد انقلابی در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام بسته شده است خدا می‌خواهد که گوش دنیا را برای شنیدن سخنانشان باز کند و تعجب نکنید که خداوند دشمنان را از احمق‌ها قرار داده است.
 ملک حسینی خاطرنشان کرد: بستن کانال‌ها و شبکه‌ها و امثال اینها به لطف خداوند گوش جهانیان را برای شنیدن بازخواهد کرد، سپاه پاسداران در جهان آبرومند بوده و هست و خداوند هم مقدر کرد که آبرویش را بیشتر کند و این عنوانی که دشمن لقب نهاده است برای بصیرت جهان و شناخت سپاه پاسداران بیشتر و بیشتر خواهد بود و جهان چشمش را به روی حقیقت باز خواهد کرد.


کد مطلب: 408798

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408798/واکنش-آیت-الله-ملک-حسینی-مسدود-شدن-حساب-اینستاگرامی-فرماندهان-سپاه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1