کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:

20 مصدوم و 2 کشته طی کمتر از سه ساعت در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد+عکس

31 فروردين 1398 ساعت 9:42

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از سه فقره تصادف با 20 مصدوم و 2 فوتی در جاده های مواصلاتی این استان خبر داد.


جلال پوران فرد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر سه تصادف در فاصله زمانی3 ساعت امروز جمعه، 30 فروردین 98 از ساعت 14 و8 دقیقه تا 15 و 13 دقیقه به و قوع پیوست، گفت: متاسفانه 2 نفر کشته و 20 نفر به بیمارستانهای استان انتقال داده شدند.

وی که خود نیز همدوش امدادگران اورژانس خدمات رسانی می کرد مرگبارترین تصادف امروز را تصادف یک دستگاه خودروی 405 با پژو پارس در محور "یاسوج به بابامیدان "در نزدیک تونل "گلزردون" اعلام و اظهارکرد: این تصادف 11 مصدوم در پی داشت که متاسفانه یک مصدوم قبل از رسیدن تکنسین جان باخته بود و یک مصدوم این حادثه با وجود تلاش کادر پزشکی  در بیمارستان جان خود را از دست داد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این تصادف 5 خودروی آمبولانس و یک بالگرد اورژانس در همان دقایق اولیه در صحنه حضور یافتند و به مصدومان امداد رسانی کرد .
پوران فرد با بیان اینکه تصادف دو خودروی پژو 405 در ساعت 15و 23 دقیقه روز جمعه در روستای"غضنفرخانی" کاکان بویراحمد با 5 مصدوم به اورژانس گزارش شد، تصریح کرد: در ساعت 14و 8 دقیقه واژگونی خودروی پژو405 نرسیده به سرفاریاب را داشتیم که نیز 6 مصدوم در پی داشت .
وی اضافه کرد: تمام مصدومان این سه فقره تصادف به مراکز درمانی انتقال داد شدند.


کد مطلب: 408797

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408797/20-مصدوم-2-کشته-طی-کمتر-سه-ساعت-محورهای-مواصلاتی-کهگیلویه-بویراحمد-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1