تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۴۰۸۷۸۵
امام جمعه دیشموک:

موفقیت بزرگ سربازان گمنام امام زمان با دستگیری 20 تیم تروریستی در سال گذشته

۰
موفقیت بزرگ سربازان گمنام امام زمان با دستگیری 20 تیم تروریستی در سال گذشته
کبنا ؛حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با شرکت کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، فهم کلام الهی و عمل به آن را تامین کننده سعادت بشریت دانست و گفت: هر کسی در دنیا و آخرت به دنبال سعادت است باید با قرآن انس داشته باشد مشکلات جهان اسلام و بشریت به خاطر دوری از قرآن کریم است امروز در جمهوری اسلامی به لطف خدا اقبال جوانان به قرآن زیاد شده که همین مایه سعادت دنیای اسلام است و بسیاری از کج روی، خیانت ها و تسلیم در برابر طواغیت به خاطر دوری از قرآن می‌باشد.
راوند در همین رابطه ادامه داد: برخی از سران کشورهای اسلامی به دستورات قرآن عمل نمی کنند. به جای اینکه« اشداء علی الکفار» باشند نوکر و دنباله رو آمریکا و رژیم صهیونیستی‌اند اگر به عربستان نگاه کنیم دنباله رو دشمن‌اند و به جای «رحماء بینهم» زمینه اختلاف سازی بین مسلمانان را در کشورهایی همچون سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و یمن و.. را با ایجاد گروه های تکفیری طراحی می‌کنند.
خطیب نماز سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به سالروز ولادت حضرت مهدی موعود(ع) در 15 شعبان و تبریک آن گفت: بندگی خداوند با بعثت انبیاء ایجاد گردیده که هدف آن مبارزه با طاغوت می باشد. راه حضرت مهدی(ع) راه تمام انبیاء الهی و تکمیل کننده حرکت همه پیامبران و اوصیاست که پس از ظلم فراوان در جهان آن را پر از عدالت و خوبی ها می‌کند و بر ماست که به فکر امام زمان(عج) باشیم و زیاد دعا کنیم که عاقبت به خیری و گشایش امور ما به دست آن حضرت صورت می گیرد کما اینکه انقلاب اسلامی ایران طبق گفته حضرت امام خمینی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت و نقطه ی شروع حکومت جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت است.
وی افزود: روز نیمه شعبان روز مستضعفین جهان است روزی است که مستضعفین عالم عزیز می شوند و با ظهور آن حضرت جهان را به ارث می‌برند و پیشوایان روی زمین می‌شوند این روز ، روز سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای وزارت اطلاعات است که فقط در سال گذشته بیش از 20 گروه تروریستی خرابکار را قبل از هر اقدامی در کشور از درون در نطفه خفه کردند و امنیت و آرامش را به ارمغان آوردند که روز نیمه شعبان را به سربازان گمنام امام زمان(عج) تبریک و تهنیت عرض می کنم آرامش و امنیت کشور مدیون تلاش های شبانه روزی آن عزیزانی  است که به صورت گمنام و شبانه روزی مشغول فعالیت‌اند که از همه آنان تقدیر می‌کنم.
امام جمعه دیشموک با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 58 به دستور حضرت امام گفت:  هدف از تشکیل سپاه مقابله با براندازان بود که در دفاع مقدس، فتنه‌های داخلی در طول 40 سال حیات انقلاب و فتنه 78 و 88 در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی ایستادند سپاه پاسداران در راهسازی، سازندگی کارهای بزرگی انجام دادند که قابل تقدیر است.
راوند در رابطه با خدمات سپاه پاسداران تصریح کرد و ادامه داد: تشکیل گروه های جهادی در مناطق محروم، در سیل اخیر فعالیت های سپاه در حافظه مردم ثبت و به مرحله ای رسیده که توانسته دل ملت های مظلوم منطقه را به خود جلب و جذب نموده و حمایت دولت های خاورمیانه و غرب آسیا را داریم که چیزی قریب به 75 هزار دلار برای کمک به سیل زدگان از کشور عراق پول وارد می شود و این به خاطر اعتماد مردم عراق به ایران و سپاه است نیروهای حشد الشعبی عراق با انبوهی از کمک ها به کمک سیل زدگان کشور شتافتند.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به آغاز هفته کار و کارگر در 5 اردیبهشت ماه گفت: از مهم ترین ارکان پیشرفت هر کشوری کارگران آن کشورند که ستون فقرات کشورند ولی کارگران مظلوم‌اند و دولتمردان بدان توجهی نمی‌کنند. اگر شعار امسال که رونق تولید نامگذاری گردید و  فضای مناسب در اختیار کارگران قرار دهند می توانند تحول اساسی در تولید ایجاد نمایند.
راوند با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس و زمین گیر شدن هواپیماهای آمریکایی گفت: اگر اکثریت مردم قیامشان برای خدا باشد و خدا را بخواهند دست یاری خداوند کمک خواهد کرد کما اینکه طوفان شن مامور شکست و نابودی توطئه آمریکا را در صحرای طبس ایجاد کردند.
امام جمعه دیشموک با اشاره به کمک های مردمی برای سیل زدگان از زحمات بانوانی که نان پختند، فرهنگیان و جانبازان  تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1