کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه گچساران:

کسی هم حق ندارد، این جلسات را بگوید جشن امام زمان(عج) است

30 فروردين 1398 ساعت 16:39

امام جمعه گچساران گفت: طرحی از سوی بسیج مستضعفین کشور داده شد که هر مسجد یک خانه هر بانک یک مدرسه و هر کاسب و هر شخصی که هم می تواند هم یک وسیله ضروری از مردم سیل زده کشورمان را تقبل کنند که باید همه با جدیت پای کار بیاییم و کمک کنیم.


حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از فرماندهان ارتش گفت: حضرت آقا فرمودند، اتحاد روز افزون نیروهای مسلح لازم و موجب عصبانیت دشمن است و دست برادری دادن ارتش و سپاه حرکتی زیبا پس از حرکت زشت آمریکایی‌ها بود.
وی افزود: مقام معظم رهبری در واقع کلید واژه‌های موفقیت را به ما می‌دهند و از اتحاد بیش از پیش ارتش و سپاه تشکر کردند و آن ابله آمریکایی خیال می‌کند که می‌تواند نفاقی بین نیروهای مسلح کشورمان ایجاد کند اما کور خوانده است چرا که نیروهای مسلح ما فرماندهی هم‌چون مهدی فاطمه (عج)دارد.
حجازی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که دست برادری ارتش و سپاه کار بسیار زیبایی بود و خدا را شکر که ارتش و سپاه و دیگر قوای نیروهای مسلح قوی‌تر شدند و همه مسلمین جهان از این اتحاد روز افزون نیز شاد شدند.
 وی اذعان کرد:حضرت امام راحل فرمودند که هر وقت دشمن از شما عصبانی باشد پس بدانید که راه را درست رفته‌اید.
خطیب جمعه گچساران  با اشاره به سخنان رهبری گفت: حضرت آقا باز فرمودند که هدف سخنان بی پایه آمریکای‌‌ها تضعیف روحیه عمومی است  که دولت آمریکا گرفتار هزاران میلیارد بدهی است و تاکنون نتوانسته‌اند مشکلاتشان را هم جبران کنند اما برای تضعیف روحیه ملت ایران یاوه سرایی می‌کنند.
امام جمعه گچساران گفت: هیچکس نمی تواند توصیف کند که چه خدمت بزرگی با این همه وسعت و با این شور و اشتیاق در مناطق سیل زده انجام شد؛ معمولا قاعده کار این است که فرمانده نیروهای مسلح هر کشوری باید در کنار زیرمجموعه خودش پرستیژ بگیرد، اما اینکه کسی جلوی سربازانش خم می‌شود تا مردم پا روی کمرش بگذارند و سوار ماشین شوند این یعنی اوج عظمت و خدمت است.
وی با اشاره به ولادت منجی عالم افزود: جشن های نیمه شعبان لازم است و باید به احسن وجه هم برگزار شود اما برخی‌ها بحثی مطرح می‌کنند که جشن ها را برگزار نکنیم و به سیل زدگان کمک کنیم و یا در خصوص سفرهای زیارتی نیز چنین موضوعاتی مطرح می‌شود.
حجازی بیان کرد: اما اینجا باید گفت که چه کسانی این حرف‌ها را می زنند  آنهایی که میلیاردی به آنتالیا و دبی می‌روند و خوشگذارنی می‌کنند آنها می گویند که حج و کربلا نروید و جشن هم برگزار نکنید پس چطور است که میلیاردی در آنتالیا و دبی خرج می‌کنند اما پابوس امام حسین علیه‌السلام نرویم و یا هم حج تمتع واجب نرویم؟!.
خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:  آنهایی که در این استان‌های سیل زده بودند چه کسانی بودند؟ عامه مردم بودند نه مرفهین بی درد و نه آنهایی که با برون کشور در ارتباطند، بنابراین جشن لازم است و اگر جشن امام زمان (عج)است و اگر می‌خواهیم به زهرای مرضیه سلام الله علیها چشم روشنی بگوییم هزینه خیلی خیلی کم هم لازم دارد جشنی که سبب هدایت قلوب مردم به سوی امام زمان شود.
وی افزود: جلسه ای که زن و مرد نامحرم در کنار هم بنشینند و با یک سبک بزک کرده نیز رقص و بگو و بخند باشد جشن امام زمان نیست و کسی هم حق ندارد این گونه جلسات را بگوید جشن امام زمان(عج)؛ در این جشن‌ها باید هم به مردم بگوییم که هموطنان سیل زده‌مان را فراموش نکنیم.
حجازی در ادامه گفت: دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران در سال ۵۸ است که سپاه در کنار ارتش و دیگر نیروهای نظامی کشورمان، خیلی از کشورها را آباد کرد و از تخریب خیلی از کشورها نیز جلوگیری کرد.
حجازی با اشاره به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی در سال ۵۹گفت: انقلاب فرهنگی یعنی اینکه فرهنگ طاغوتی باید کنار برود و فرهنگ دینی و اهل بیت علیهم السلام حاکم شود و  حال هم در کشور رهبر انقلاب از اوضاع فرهنگی کشور راضی نیستند اوضاع فرهنگی که داریم در برخی موارد در مسیر امام زمان و قرآن و عترت نیست.
وی در ادامه بر لزوم کمک به هموطنان در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: خیلی از هموطنانمان خانه هایشان به طور کلی تخریب شده است اما تلفات جانی کم بود اما از حیث مالی خسارت ها زیاد هستند و لازم است که همه مومنین پای کار بیایند.
امام جمعه گچساران افزود: از همه ملت ایران مردم استانمان و خاصه از  مردم شهرستان گچساران قدردانی و تشکر لازم را دارم که جهادگونه در مناطق سیل زده کشورمان به یاری سیل زدگان شتافتند.
 حجازی ابراز کرد: طرحی از سوی بسیج مستضعفین کشور داده شد که هر مسجد یک خانه هر بانک یک مدرسه و هر کاسب و هر شخصی که هم می تواند هم یک وسیله ضروری از مردم سیل زده کشورمان را تقبل کنند که باید همه با جدیت پای کار بیاییم و کمک کنیم.
حجازی  خاطرنشان  کرد: همانگونه که موکب‌های گچساران گام اول را در مناطق سیل زده کشور برداشتند در این خصوص هم مردم گچساران هم پیشقدم شوند و باز هم در این طرح بزرگ سهیم شویم تا بخشی از آلام هموطنان سیل زده را برطرف کنیم.


کد مطلب: 408784

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408784/کسی-هم-حق-ندارد-این-جلسات-بگوید-جشن-امام-زمان-عج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1