تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۴۰۸۷۸۲
امام جمعه یاسوج:

جشن نیمه شعبان در یاسوج برگزار می‌شود

۰
جشن نیمه شعبان در یاسوج برگزار می‌شود
کبنا ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز (30 فروردین ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: امام زمان عج اهداف همه ائمه و پیامبران را تحقق می‌بخشد و منجی عالم بشریت است.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تشکیل حکومت اسلامی توسط آن حضرت عدل و داد در دنیا بسط پیدا می کند و بنیان ظلم و ستم برچیده می شود.
وی در ادامه از برگزاری جشن نیمه شعبان در شهر یاسوج و در محل مصلای امام خمینی این شهر در روز یک‌شنبه هفته آینده و از ساعت 10:30 صبح خبر داد و از عموم مردم و عاشقان آن حضرت خواست که در این مراسم معنوی شرکت داشته باشند.
حسینی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه به فرمان امام راحل تاسیس شد و میراث گرانبهای آن حضرت است که دشمنان را در هر صحنه و میدان مایوس کرده است.
وی گفت: سپاه با هوشیاری که در طول این چند دهه به خرج داده همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و این گونه است که امام راحل می فرمایند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
حسینی، سپاه را مولود انقلاب دانست و با بیان اینکه سپاه بهترین مدافع دین است اظهار کرد: به همین دلیل است که ترامپ در مقابل این نیروی مردمی موضع می گیرد زیرا سپاه باعث رسوایی آن‌ها شده است.
وی تروریست واقعی و نمونه بارز حامی تروریسم را آمریکا دانست و گفت: با این وجود ژست حقوق بشری در می‌آورند در حالی که همه این ژست‌ها بی پایه و دروغ است.
حسینی با تبریک روز ارتش گفت که ارتش در همه میدان‌ها در این سال‌های بعد از پیروزی انقلاب در صحنه حضور داشته که آخرین نمونه آن همکاری و حضور گسترده در رفع مشکلات سیل زدگان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1