تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۴۰۸۷۸۰

"تجلیل از سید فرزاد نجات نیا خادم ورزش شهرستان لنده توسط اداره ورزش وجوانان در همایش روز جوان"

در جشن روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر صورت گرفت
۰
"تجلیل از سید فرزاد نجات نیا خادم ورزش شهرستان لنده توسط اداره ورزش وجوانان در همایش روز جوان"
کبنا ؛در همایش روز جوان با موضوع تولید و اشتغال از خدمات مهندس سید فرزاد نجات نیا به ورزش شهرستان لنده تجلیل شد.
در همایش روز جوان بمناسبت میلاد علی اکبر(ع) که با برنامه های شاد و متنوع و هنر نمایی هنرمند ملی علی تاجمیری با حضور صدها نفر از شهروندان و جوانان شهرستان لنده برگزار گردید، دستیار وزیر ارتباطات به ایراد سخن پیرامون روز جوان و تولید و اشتغال پرداخت.
سید فرزاد نجات نیا ضمن تبریک روز جوان با بیان اینکه کسی با لذت بردن، شاد بودن جوان مخالف نیست، ولی جوانی که بیکار و جیبش خالی باشد از کنسرت و هیچ برنامه شاد دیگری نمی تواند حذّ و بهره کافی رو ببرد، یادآور شد: امیر بیان می فرماید "بهترین تفریح کار است"... و جوان نباید به کَم قانع و مسیر صَبر را پیشه کند...! این فعال فرهنگی، چرخش نخبگان را در گام دوم نه به معنای پیر زدایی بلکه بعنوان مطالبه رهبری عنوان کرد‌و‌‌افزود: در ضرورت جوانگرایی همین بس که اگر، بزرگترها تدبیری نیندیشند انسداد بین نسلی جدی خواهد بود و مفاهیم انقلاب اسلامی که ماهیتا فرهنگی بوده است، به دهه هفتاد و هشتاد منتقل نخواهد شد. و بازخورد ادعای بنده در فرهنگ عمومی مشهود است. مهندس نجات نیا دستیار وزیر در امور ارتیاطات مردمی، دهه هفتاد و هشتادی ها بیش از آنکه توسعه را در خدمات آب و برق و گاز بدانند در اتصال و انتقال دیتا و پهن باند می ببینند، واین فرصتی مغتنمی برای تحول و توسعه در اقتصاد دیجیتال می باشد.
وی افزود: پیرو تشریف فرمایی آیت ا... ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان به وزارت ارتباطات و دستور وزیر محترم ارتباطات، از محل uso وزارت ارتباطات و اختیارات شرکت ایرانسل و دیگر اپراتورها عزم جدی برای حل مشکلات پوشش ارتباطی و اینترنت سراسر استان بوجود آمده است.
مهندس نجات نیا استقرار و حضور پر برکت بنیاد علوی تا چند سال آینده مهمترین ظرفیت اشتغال را فراهم خواهد کرد و جوانان لنده نباید منتظر برنامه ریزی از بالا باشند و مثل دیگر بنیادهای توسعه ای دیگر استانها مطالبه گری نمایند و متناسب با اولویت ها و نیازهای بومی منطقه ایفای نقش نمایند. وی در ادامه یادی از جوان موفق لنده دانشجوی شهید هدایت ا... طیب نمود و پیرامون ظرفیت های بوم گردی خصوصا زادگاه حسین پناهی اشاره کرد و گفت: افتتاح پارا گایدر(ورزش هوایی) در لنده اتفاق خوبی ست و قطعا اگر سرمایه گذار بخش خصوصی اعلام آمادگی نماید تِلکابین جاذبه های گردشگری این منطقه را دوچندان خواهد کرد.
نجات نیا در پایان یادآورشد: در کربلا پایین پای امام حسین علی اکبر هجده ساله و بالای سر حبیب بن مظاهر هفتادساله هست، یعنی بزرگترها روی سر ما جا دارند./
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1