کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

"تجلیل از سید فرزاد نجات نیا خادم ورزش شهرستان لنده توسط اداره ورزش وجوانان در همایش روز جوان"

در جشن روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر صورت گرفت

30 فروردين 1398 ساعت 12:26

وی افزود: پیرو تشریف فرمایی آیت ا... ملک حسینی نماینده ولی فقیه به وزارت ارتباطات و دستور وزیر محترم ارتباطات، از محل uso وزارت ارتباطات و اختیارات شرکت ایرانسل و دیگر اپراتورها عزم جدی برای حل مشکلات پوشش ارتباطی و اینترنت سراسر استان بوجود آمده است.


در همایش روز جوان با موضوع تولید و اشتغال از خدمات مهندس سید فرزاد نجات نیا به ورزش شهرستان لنده تجلیل شد.
در همایش روز جوان بمناسبت میلاد علی اکبر(ع) که با برنامه های شاد و متنوع و هنر نمایی هنرمند ملی علی تاجمیری با حضور صدها نفر از شهروندان و جوانان شهرستان لنده برگزار گردید، دستیار وزیر ارتباطات به ایراد سخن پیرامون روز جوان و تولید و اشتغال پرداخت.
سید فرزاد نجات نیا ضمن تبریک روز جوان با بیان اینکه کسی با لذت بردن، شاد بودن جوان مخالف نیست، ولی جوانی که بیکار و جیبش خالی باشد از کنسرت و هیچ برنامه شاد دیگری نمی تواند حذّ و بهره کافی رو ببرد، یادآور شد: امیر بیان می فرماید "بهترین تفریح کار است"... و جوان نباید به کَم قانع و مسیر صَبر را پیشه کند...! این فعال فرهنگی، چرخش نخبگان را در گام دوم نه به معنای پیر زدایی بلکه بعنوان مطالبه رهبری عنوان کرد‌و‌‌افزود: در ضرورت جوانگرایی همین بس که اگر، بزرگترها تدبیری نیندیشند انسداد بین نسلی جدی خواهد بود و مفاهیم انقلاب اسلامی که ماهیتا فرهنگی بوده است، به دهه هفتاد و هشتاد منتقل نخواهد شد. و بازخورد ادعای بنده در فرهنگ عمومی مشهود است. مهندس نجات نیا دستیار وزیر در امور ارتیاطات مردمی، دهه هفتاد و هشتادی ها بیش از آنکه توسعه را در خدمات آب و برق و گاز بدانند در اتصال و انتقال دیتا و پهن باند می ببینند، واین فرصتی مغتنمی برای تحول و توسعه در اقتصاد دیجیتال می باشد.
وی افزود: پیرو تشریف فرمایی آیت ا... ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان به وزارت ارتباطات و دستور وزیر محترم ارتباطات، از محل uso وزارت ارتباطات و اختیارات شرکت ایرانسل و دیگر اپراتورها عزم جدی برای حل مشکلات پوشش ارتباطی و اینترنت سراسر استان بوجود آمده است.
مهندس نجات نیا استقرار و حضور پر برکت بنیاد علوی تا چند سال آینده مهمترین ظرفیت اشتغال را فراهم خواهد کرد و جوانان لنده نباید منتظر برنامه ریزی از بالا باشند و مثل دیگر بنیادهای توسعه ای دیگر استانها مطالبه گری نمایند و متناسب با اولویت ها و نیازهای بومی منطقه ایفای نقش نمایند. وی در ادامه یادی از جوان موفق لنده دانشجوی شهید هدایت ا... طیب نمود و پیرامون ظرفیت های بوم گردی خصوصا زادگاه حسین پناهی اشاره کرد و گفت: افتتاح پارا گایدر(ورزش هوایی) در لنده اتفاق خوبی ست و قطعا اگر سرمایه گذار بخش خصوصی اعلام آمادگی نماید تِلکابین جاذبه های گردشگری این منطقه را دوچندان خواهد کرد.
نجات نیا در پایان یادآورشد: در کربلا پایین پای امام حسین علی اکبر هجده ساله و بالای سر حبیب بن مظاهر هفتادساله هست، یعنی بزرگترها روی سر ما جا دارند./


کد مطلب: 408780

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408780/تجلیل-سید-فرزاد-نجات-نیا-خادم-ورزش-شهرستان-لنده-توسط-اداره-وجوانان-همایش-روز-جوان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1