کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

احمدی: شرکت نفت کهگیلویه و بویراحمد موفق و برتر است

29 فروردين 1398 ساعت 23:32

نتیجه تعامل، ابراز رضایت همه اقشار مردم از سوخترسانی مطلوب است وامید است این تعامل و همکاری بیش از پیش ادامه داشته باشد و عملکرد خوب پخش فرآورده‌های نفتی منطقه در سال جدید همانند گذشته ادامه داشته باشد.


 مدیر و جمعی از کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با دکتر احمدی استاندار استان دیدار و گفتگو کردند، این دیدار به گونه‌ای پیش رفت که احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر عملکرد این شرکت صحه گذاشت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد را دستگاه خدمات رسان موفق و برتر استان دانست.
در این دیدار لطف الله مسعودی مدیر منطقه ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه در خصوص تشریح فعالیت‌های منطقه گفت: کارکنان پخش فرآورده‌های نفتی استان از جمله پر تلاش ترین کارکنانی هستند که با توجه به حوادثات اخیر سیل و زلزله وسرمای زمستان و صعب العبور و کوهستانی بودن استان، در سال ۱۳۹۷ حماسه آفریدند و در تمام اوقات شبانه روز در طول سال بویژه در ایام تعطیلات نوروزی لحظه‌ای از خدمت رسانی به مردم شریف استان و مسافرین محترم غفلت ندارند.
مهندس مسعودی افزود: همه ما بایستی از فرصتی که خداوند به خاطر خدمت به مردم قهرمان و سلحشور استان به ما عنایت داده، نهایت بهره رابرده و بتوانیم رضایت خداوند متعال و مردم عزیز را جلب کنیم و بحمدالله سوخترسانی به استان با روند بسیار مناسبی در حال انجام و هیچگونه کمبودی وجود ندارد و با همکاری انبارهای مبدأ ذخیره سازی مخازن انبار نفت در وضعیت مطلوبی قرار داشته و نگرانی بابت ذخیره سازی در سطح استان وجود ندارد.
استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی یکی از دستگاه‌های خدمت رسان موفق و برتر در سطح استان می‌باشد گفت: کار سوخت‌رسانی یکی از حساس‌ترین و مهمترین خدماتی است که توسط کارکنان شرکت ملی پخش انجام می‌گیرد. زحمت و تلاش شما چون بصورت استمرار است و انقطاعی ندارد چندان مشهود نیست و اینگونه خدمت رسانی‌ها کمتر به چشم می‌آید و اگر تصور نمائیم چند روز فرآورده‌های نفتی به مردم نرسد یا سوخت روستاها در فصل سرما با وقفه کوتاهی انجام شود آن وقت است که ارزش و قدر شرکت ملی پخش و کارکنان خدوم آن شناخته می‌شود و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یکی از دستگاههای خدمات رسان موفق بوده که هیچ گونه کمبود و شکایتی از آن نگردیده است.
دکتر احمدی از تعامل بین مدیر منطقه با دستگاههای اجرایی و کارکنان منطقه ابراز تشکر کرد و افزود: نتیجه تعامل، ابراز رضایت همه اقشار مردم از سوخترسانی مطلوب است وامید است این تعامل و همکاری بیش از پیش ادامه داشته باشد و عملکرد خوب پخش فرآورده‌های نفتی منطقه در سال جدید همانند گذشته ادامه داشته باشد.
 

دیدار با استاندار 1

دیدار با استاندار 4
دیدار با استاندار 3
 
 
 
 
 
 
 


کد مطلب: 408774

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408774/احمدی-شرکت-نفت-کهگیلویه-بویراحمد-موفق-برتر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1