تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۴۰۸۷۶۹
در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به یاسوج / کیانی‌ سفیر و زبان گویای اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد

۲
۱
سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به یاسوج / کیانی‌ سفیر و زبان گویای اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛اتاق بازرگانی یاسوج را باید استانداری دوم کهگیلویه و بویراحمد نام‌گذاری کرد. این اتاق به ریاست جبار کیانی‌پور اداره می‌شود و در سال‌هایی که اقتصاد حرف اول هر جامعه را می‌زند، اتاق بازرگانی یاسوج سعی کرد بر اساس رسالت اصلی‌اش برای رونق واحدهای تولیدی از هیچ تلاشی فروگذاری نکند. کیانی‌پور پای خیلی از مسئولان عالی رتبه کشوری، نظامی و انتظامی را به اتاق بازرگانی یاسوج کشاند تا کارخانه‌داران و صاحبان واحدهای تولیدی از نزدیک پیگیر امورات کار خود باشند و کار تولید تسهیل گردد. کیانی در سال‌های عمر مدیریتش سفیر توانا و زبان گویای اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد در سفر به بلاد دیگر بود و در معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان اهتمام ویژه‌ای ورزید و اگر مقامات عالی کشور روسیه به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌آید و یا هیئت اقتصادی استان ما به این کشور و سایر کشورهای دیگر می‌رود و برای آوردن سرمایه‌گذار تلاش می‌شود، این کارها فقط از دست جبار کیانی‌پور بر می‌آید.
جبار کیانی‌پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج عصر امروز (پنج شنبه 29 فروردین ماه 98) در جمع خبرنگاران از سفر  اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد به یاسوج خبر داد.
 کیانی‌پور در ادامه گفت: اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج هفته آینده میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود.
 وی افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده، اعضای این کمیسیون روز چهارشنبه هفته آینده وارد استان خواهند شد و تا روز جمعه در کهگیلویه و بویراحمد حضور خواهند داشت.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در طی این سه روز میزبان نمایندگان مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند فرصت خوبی برای معرفی داشته‌ها و ظرفیت‌های این استان باشد.
به گزارش کبنا، ریاست این کمیسیون را غلامرضا تاجگردون بر عهده دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

France
خوب حالا این افراد به استان بیایندچه فایده بودجه هاکجا مصرف میشودکه مانمی بینیم کجاحیف ومیل میشوداین همه بیکاری فقرکدوم اشتغالزایی پول ها روبین خودشان تقسیم میکنن چه چرخه تولیدی وچه صادراتی امار ندهید به چه کارتان قسم بخوریم .. چه کارکرده جزبرای جلسه گذاشتن درکشورها. مطلبم رابایدچاپ کنی ایاحرف راست نمی گویم ایاماموریت های که میروندنبابدازتجربیات انها دراستان راپیاده کنند
Iran, Islamic Republic of
گربه برای خدا موش نمیگیره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1