تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۴۰۸۷۶۰
در نشست شورای فنی مطرح شد

غیراستاندارد بودن بیش از ۵۰ درصد مصالح ساختمانی در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
غیراستاندارد بودن بیش از ۵۰ درصد مصالح ساختمانی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در نخستین جلسه امسال شورای فنی استان گفت: با بازرسی‌های انجام‌شده از واحدهای تولیدی شن و ماسه شهرستان‌های بویراحمد و دنا مهم‌ترین علت غیراستاندارد بودن مصالح ساختمانی این واحدها دانه‌بندی‌های آن‌ها است.
سهمگین افزود: چنانچه صاحبان این واحدها استانداردهای لازم را رعایت نکنند به تعزیرات حکومتی معرفی و واحدهای آن‌ها پلمپ خواهد شد.
وی همچنین بر ثبت هرگونه اطلاعات قراردادهای دستگاه‌های اجرایی استان با پیمانکاران و مشاوران طرح‌ها را الزامی دانست و گفت: اگر این موضوع را رعایت نکنند مسئول مالی هر دستگاه باید پاسخگو باشد و دستگاه متخلف اجازه پرداخت اعتباری را به مشاوران و پیمانکاران را ندارد.
سهمگین افزود: مسئولان مالی هر دستگاه باید تمام اطلاعات قراردادهای خود را در سامانه ملی cdb.mporg.ir ثبت کنند.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان هم بابیان اینکه 49 واحد تولید شن و ماسه در استان فعال است گفت: از این مجموع 32 واحد دارای پروانه استاندارد،6 واحد در دست اقدام و بقیه به علت نداشتن پروانه به حالت تعلیق درآمده و پلمپ شده‌اند.
رحمتی اخذ نشان استاندارد برای واحدهای تیرچه و بلوک را هم اجباری دانست و افزود: تا 25 اردیبهشت‌ماه صاحبان واحدهایی که فاقد نشان استاندارد هستند اقدام کنند در غیر این صورت واحد تولیدی آن‌ها تعطیل خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارد با تأکید بر ضرورت استانداردسازی و ارتقاء کیفیت مصالح ساختمانی تولیدی و وارداتی توزیع‌شده در بازار استان گفت: دستگاه‌های متولی باید به این مهم با حساسیت بیشتری توجه و با متخلفان برخورد کنند.
فیلی همچنین هرگونه لابی و مشورت دستگاه‌های اجرایی با پیمانکاران برای تغییر و دست‌کاری قیمت مناقصه‌ها را ممنوع دانست و افزود: در صورت مشاهده با مدیر دستگاه اجرایی متخلف برخورد قانونی می‌شود.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

واقعیت
Romania
من تقریبا از همه کارگاهای بلوک زنی دهدشت بلوک 40سانتی گرفتم. موقع جابجایی برمیداشتم جابجا کنم از هم جدا میشدن!نظارتی الحمداله ک نیست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1