کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در ویژه برنامه حیاطِ حیات مطرح شد

کنایه «دولتخواه» به «نیکبخت»؛ خودنمایی مدیران دولت در«کهگیلویه» تنها برای نماینده !

27 فروردين 1398 ساعت 15:29

دولت تدبیر و امید،متاسفانه نیروها را در شهرستان کهگیلویه به درستی جایگزین نکردند و کسانی را آوردند که اصلا با مسائل حقوق شهروندی،مسائل اجتماعی بیگانه هستند و فقط به دنبال این هستند که یا آقای نماینده،مسئولی یا کسی بیاید تا خودشان را نشان دهند.


مسئول سمن یاران مانا،پس از انتقاد تند از نماینده فعلی و ادوار گذشته کهگیلویه در اختتامیه بَویگ بهار(کلیک کنید)،اینبار نیز در ویژه برنامه حیاطِ حیات که جهت بررسی حقوق شهروندی در دهدشت برگزار شد،نیروهای دولت تدبیر و امید را نشانه گرفت و گفت:متاسفانه نیروها را در شهرستان کهگیلویه به درستی جایگزین نکردند و کسانی را آوردند که اصلا با مسائل حقوق شهروندی،مسائل اجتماعی بیگانه هستند و فقط به دنبال این هستند که یا آقای نماینده،مسئولی یا کسی بیاید تا خودشان را نشان دهند.
دولت خواه عنوان کرد:حقوق شهروندی و شهرنشینی به درستی در این شهرستان رعایت نمی شود،جامعه رشد نایافته است که باید جامعه مدنی توسعه یابد،اعتماد سازی گسترش یابد.
دولت خواه در این ویژه برنامه ضمن خوشامدگویی به حضار گفت:در ابتدای سخن نقدی می کنم بر نیروهایی که وابسته به دولت تدبیر و امید هستند،متاسفانه نیروها را در این شهرستان کهگیلویه درست جایگزین نکردند،نیروهایی را آوردند که اصلا با مسائل حقوق شهروندی،مسائل اجتماعی بیگانه هستند و فقط به دنبال این هستند که یا آقای نماینده،مسولی یا کسی بیاید تا خودشان را نشان دهند.
وی افزود:کارکردهایی هم ضعیف،کارکردهایی که در حیطه اداری خودشان است هم واقعا ضعیفِ ضعیف هستند و یکی از ضعف های دولت تدبیر و امید این است که درست کار سازی نکرده در این استان و شهرستان،در این سالن نه فرمانداری می بینیم نه معاون فرماندار و نه مسئول دیگری جز تعداد کمی که از حضورشان تشکر می کنم.
مسئول سمن یاران مانا هدف از برگزاری این همایش را بررسی حقوق شهروندی دانست،اینکه ببینیم ظرفیت ها و کارکردها کجاست و موانع چیست؟
دولتخواه ادامه داد:اخلاق حلقه مفقوده در جامعه است،باید تفکر قومیت گرایی در جامعه اصلاح شود تا حقوق شهروندی اجرا شود،باید عدالت اجتماعی حاکم شود.
وی در پایان برگزاری چنین همایش هایی را نیاز شهرستان دانست.
 


کد مطلب: 408708

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408708/کنایه-دولتخواه-نیکبخت-خودنمایی-مدیران-دولت-کهگیلویه-تنها-نماینده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1