تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : ۴۰۸۶۸۷
بعد از انتشار مطلب «اقدام عجیب آب و فاضلاب شهری در روزهای منتهی به تعطیلات» در کبنانیوز:

پاسخ آب و فاضلاب شهری به یک خبر + توضیحات کبنانیوز

۰
پاسخ آب و فاضلاب شهری به یک خبر + توضیحات کبنانیوز
کبنا ؛غلامحسین گشتاسب معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهیلویه و بویراحمد صبح امروز (دوشنبه 26 فروردین 98) در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی مطالب درج شده در سایت کبنا نیوز [ کلیک کنید]، مبنی بر الزام ماموران قرائت کنتور برای ثبت میزان مصرف آب در روزهای پایایانی سال گذشه، اظهار کرد: این موضوع به هیچ وجه صحت نداشته و اساساً با وظایف ذاتی شرکت آب و فاضلاب در تضاد است.
معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهیلویه و بویراحمد افزود: مطابق ضوابط قانونی، قرائت کنتور و صدور قبوض آب مصرفی کلیه مشترکین در شهرهای استان، اعم از خانگی، تجاری، صنعتی، نظامی، انتظامی، آموزشی و ... به صورت منظم انجام می‌گیرد.
وی افزود: تلاقی قرائت کنتور مشترکین آب و فاضلاب با مناسبت‌های مختلف، تصادفی بوده و در راستای انجام وظیفه، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی از نگاه آب و فاضلاب هیچ تفاوتی نخواهند داشت.
گشتاسب تصریح کرد: قطعاً این ادعاهای غیرکارشناسی هیچ خللی در عزم و اراده پرسنل ساعی شرکت آب و فاضلاب استان در ارائه خدمات شبانه روزی به شهروندان ایجاد نخواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: انتظاری می‌رود که رسانه‌ها با حساسیت بیشتری نسبت درج این گونه مطالب اقدام نمایند تا ناخواسته موجبات تشویش اذهان عمومی را نسبت به خدمات دستگاه‌های اجرایی فراهم نیاورند.

توضیح در خصوص پاسخ شرکت آب و فاضلاب شهری:
در مطلب درج شده توسط سایت کبنا نیوز به این امر اشاره شده که انتظار می‌رود رویه معمول به جهت عیدی به مردم و جامعه متفاوت باشد. همچنین اگر قرار است کنتورخوانی صورت بگیرد کلیه مشترکین مشمول کنتورخوانی آخر اسفند شوند تا برابری رعایت شود. این در حالی است که برخی از محله‌ها در روزهای پایانی اسفند مشمول این امر نشده و برخی شده‌اند که منجر به نوعی عدم برابری می‌شود. (نمونه فیش‌های صادره موجود است)
 قطعاً اطلاع رسانی رسانه برای اصلاح امور است و نباید با بهانه تشویش و .... رسانه‌ها را مورد سرزش قرار داد و انگیزه اطلاع رسانی و تلاش برای اصلاح امور را از آنها گرفت. یقیناً کبنا نیوز نسب به تلاش کارکنان زحمت کش شرکت آب و فاضلاب خصوصاً در سال‌های خشکسالی واقف بوده و به نوبه خود قدردان است ولی نباید از اشکالات موجود غافل شد و برای هر چه ایده آل تر شدن آن شرکت تلاش کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1