تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۴۰۸۶۸۵
کهگیلویه وبویراحمد سومین استان کشور در مصرف اینترنت معرفی شد

معارفه مدیر جدید شرکت مخابرات گچساران

۲
۰
معارفه مدیر جدید شرکت مخابرات گچساران
کبنا ؛ سید غلامحسین افتخاری مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (دوشنبه 26 فروردین ماه 98) در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید مخابرات شهرستان گچساران که با حضور معاون فرماندار و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: شرکت مخابرات کهگیلویه وبویراحمد طی سنوات گذشته  از سال 88 به بعد توانسته است با همت مسوولان قدم‌های موثری بردارد.
 وی با بیان اینکه در شرایطی فعلی تمامی روستاهای استان دارای خط ارتباطی هستند، افزود: تمامی شهرستان‌ها در کهگیلویه وبویراحمد از اینترنت پرسرعت بهره می‌برند.
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه قبل از سال 92 تنها یک مسیر فیبر نوری از یاسوج به سمت گچسارانایجاد شده بود، گفت: در حال حاضر 2مسیر فیبر نوری ایجاد شده که  یکی از سمت یاسوج - بابامیدان به گچساران و دیگری از سمت سپیدار- دهدشت به گچساران است.
 افتخاری با اشاره به بارندگی‌های سیل آسا اخیر در استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: خوشبختانه در این بارندگی‌های کمترین خسارت به زیرساخت‌های مخابرات وارد شد.
 این مسوول با بیان اینکه هم‌اکنون ارتباطات جایگاهی خاصی در بین مردم پیدا کرده است، ابراز کرد: در عصر ارتباطات از طریق اینترنت می‌توان بسیاری از کارهای اداری و مکاتبات را انجام داد.
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مخابرات کهگیلویه وبویراحمد بیش از 157 هزار مشترک تلفن ثابت دارد که ضریب نفوذی آن خوب نیست چرا که بسیاری از مشترکان از تلفن همراه استفاده می‌کنند.
 افتخاری  با بیان اینکه  استان کهگیلویه وبویراحمد دارای 890 هزار مشترک تلفن همراه است، اذعان کرد:  در حال حاضر  ضریب نفوذ تلفن همراه در این استان را 112.87 درصد است
این مسوول با بیان اینکه در سال گذشته 40 روستای کهگیلویه و بویراحمد به شبکه اینترنت پرسرعت  متصل شدند، گفت: در سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد ریال در بخش زیرساخت های مخابراتی هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک هزار و 691 روستای این استان به انواع ارتباطات مخابراتی مجهز شده اند و یک هزار و 705کیلومتر فیبرنوری در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ایجاد شده است.
 افتخاری خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد بعد از استان‌های تهران و خوزستان  در مصرف اینترنت رتبه سوم کشور را دارد.
در این آیین از زحمات فریدون کرمی تقدیر و آرش احمدی به عنوان رئیس جدید مخابرات منصوب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کاربر
Iran, Islamic Republic of
اینترنت استان خیلی افتضاحه
کارمند
Iran, Islamic Republic of
پس رییس دهدشت کی عوض میشه.....
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1