تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۴۰۸۶۷۹
در صحن علنی مجلس مطرح شد

زارعی: ما سر و صدا به پا نکردیم، خسارت سنگین دیدیم، نگاه‌تان عادلانه باشد

۳
۰
زارعی: ما سر و صدا به پا نکردیم، خسارت سنگین دیدیم، نگاه‌تان عادلانه باشد
کبنا ؛ غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در نشست علنی روز (یکشنبه 25 فروردین) مجلس شورای اسلامی درخصوص حوادث سیلاب‌های اخیر در کشور ضمن تشکر از نهادها و ارگان‌های مختلف از جمله ارتش، سپاه و هلال احمر برای حضور در مناطق سیل زده و یاری مردم گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های سیل زده کشور است، اما متاسفانه به دلیل نجابت مردم و تلاش‌های مسئولان این موضوع کمتر در فضای رسانه‌ای و تصمیم گیری مطرح شده است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارت 2 هزار میلیارد تومانی ناشی از سیل در بخش‌های کشاورزی، پرورش آبزی و… گفت: لازم می دانم از وزیر راه و شهرسازی که به استان کهگیلویه و بویراحمد تشریف آوردند و با صبوری بخش‌های مختلف خسارت دیده را بررسی کردند، صمیمانه تشکر کنم. امیدوارم سایر وزرا در بخش‌های دیگر به استان بیایند و موضوعات مرتبط را از نزدیک مشاهده کنند و ببینند که مردم دچار چه خسارت‌های سنگینی می‌شدند.
وی ادامه داد: به دلیل بارندگی‌های بی سابقه بالای 1200 میلیمتر در این استان در مدت 40 ساعت بیش از 300 میلیمتر بارندگی داشته‌ایم که خسارت‌های بسیار سنگینی به بخش‌های مختلف استان وارد کرد. امیدواریم تصمیم گیرندگان از فضای تصمیم گیری برای جبران خسارت نگاه عادلانه و منصفانه‌ای داشته باشند.
زارعی اظهار کرد: ما در فضای رسانه‌ای سروصدایی به پا نکردیم به همین دلیل به نظر می‌رسد خسارت این استان تا حدودی نادیده گرفته شده است. خواست و اراده مردم در مسئله سیل این استان این است که مسئولان در بخش‌های مختلف تصمیمات عادلانه‌ای بگیرند. متاسفانه واحدهای مسکونی بسیاری در استان کهگیلویه و بویراحمد تخریب شدند و هیچ رسیدگی صورت نگرفته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هر روز سخنرانی ایکنی ؛ تیه نبرت
تودبابا
Iran, Islamic Republic of
انتخابات ه
Sadegh
Iran, Islamic Republic of
هر تلاشی جهت بهبود وضعیت مردم
و همچنین جبران خسارت سیل ستودنی است اما سیل ویرانگرتر بکار گیری فله ای خطی و جناحی در ادرات است که اعنماد عمومی را جریحه دار کرده و با هیچ کمکی قابل ترمیم نیست!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1