تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۴۰۸۶۵۹
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

بیمه بیکاری کارگران خسارت‌دیده از سیل پرداخت می‌شود

۰
بیمه بیکاری کارگران خسارت‌دیده از سیل پرداخت می‌شود
کبنا ؛عباس نورمحمدی اظهار داشت: در سیل‌های اخیر، کارگاه‌های پرورش ماهی به دلیل قرار داشتن در معرض سیلاب، بیشترین خسارت را متحمل شدند.
وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی به‌منظور کمک به حفظ اشتغال و رونق تولید، مساعدت‌های لازم را به کارگاه‌های آسیب‌دیده، کارفرمایان و کارگران شاغل در کارگاه‌ها به عمل می‌آورد.
نورمحمدی بیان کرد: بازرسان سازمان تأمین اجتماعی استان به کارگاه‌های خسارت‌دیده اعزام شدند و اقدامات اولیه به‌منظور تشکیل پرونده و بررسی امکان کمک به واحدهای خسارت‌دیده صورت گرفته است.
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: کارگرانی که کارگاه آن‌ها براثر وقوع سیل تعطیل‌شده و کار خود را ازدست‌داده‌اند، به استناد قانون مشمول دریافت بیمه بیکاری خواهند بود.
نورمحمدی تصریح کرد: بر اساس بررسی‌ها و گزارش‌های اولیه، حدود ١٥٠ کارگاه پرورش ماهی در استان دچار خسارت و یا تعطیل‌شده و ٣٠٠ کارگر شاغل در آن‌ها نیز کار خود را ازدست‌داده‌اند.
وی عنوان کرد: سازمان تأمین اجتماعی با در نظر گرفتن لیست حق بیمه دی یا بهمن سال ٩٧ و یا گزارش بازرسی کارگاه، مقرری بیمه بیکاری افراد واجد شرایط را بر اساس ضوابط برقرار خواهد کرد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان اظهار داشت: شعب تأمین اجتماعی با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنترل و نظارت لازم را درزمینهٔ اشتغال مجدد این افراد اعمال و در صورت ازسرگیری فعالیت کارگاه و یا اشتغال کارگران یادشده مقرری بیمه بیکاری آن‌ها قطع خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1