کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

ضرورت تقویت ارتباط آبفای کهگیلویه و بویراحمد با شهروندان/سال 98 سال اجرای طرح های بزرگ آب و فاضلاب

25 فروردين 1398 ساعت 17:47

لدنی نژد بر تداوم برنامه‌های فرهنگی شرکت آب و فاضلاب تاکید کرد و یادآور شد: اجرای موفق طرح همیار آب در سه سال اخیر نمونه بارزی از این فعالیت‌های فرهنگی است که همچنان باید در تمامی شهرهای استان انجام شود.


مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتباط مسوولان و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان با مردم باید بیش از گذشته تقویت شود.
 عصر امروز (یکشنبه 25 فروردین ماه 98) اولین نشست سالانه شورای معاونین  و مدیران آبفای کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد.
سیدعلی لدنی‌نژاد در این نشست با اشاره به اینکه در سال جاری باید با برنامه‌ریزی جدی به سمت تکمیل کارهای عقب مانده و طرح ریزی های جدی باشیم اظهار کرد:  تحقق این اهداف  جز با کار جهادی و تلاش مضاعف انجام نخواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سال 98 سال کلنگ‌زنی و بهره‌برداری طرح‌های مهمی در حوزه‌های آبرسانی و تاسیسات فاضلاب در سطح شهرهای استان خواهد بود، بیان کرد: تملک املاک و تاسیسات آب و فاضلاب نیز باید مانند چند سال اخیر با جدیت دنبال شود.
وی تقویت ارتباط آب و فاضلاب  با  شهروندان را اصلی مهم دانست و گفت: درخواست‌های و  مشکلات مختلف مردم و مشترکین آب و فاضلاب باید به صورت دقیق رصد و برای رفع آنها برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.
لدنی نژد بر تداوم برنامه های فرهنگی شرکت آب و فاضلاب تاکید کرد و یادآور شد: اجرای موفق طرح همیار آب در  سه سال  اخیر نمونه بارزی از این فعالیت‌های فرهنگی است که همچنان باید در تمامی شهرهای استان انجام شود.


کد مطلب: 408658

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408658/ضرورت-تقویت-ارتباط-آبفای-کهگیلویه-بویراحمد-شهروندان-سال-98-اجرای-طرح-های-بزرگ-آب-فاضلاب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1