کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

اعلام حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از سپاه

24 فروردين 1398 ساعت 21:12

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و اعلام می‌کنیم ما همچنان ایستاده‌ایم.


رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز (شنبه 24 فروردین ماه 98) در دیدار کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی با فرمانده سپاه فتح به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: اقدام احمقانه رئیس جمهور آمریکا برای ملتی که طی سال‌ها فراز و نشیب‌های زیادی دیدند اتفاق جدیدی نیست چرا که دشمن، دشمن است و از این تصمیمات قطعا گرفته می‌شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه ما در چند سال عمر انقلاب اسلامی و در عرصه‌های مختلف شاهد و تماشاگر ایثار و از خودگذشتگی جماعتی تحت عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و از کودکی نه پشت میزها و در مکان‌های امن بلکه در مواقع سخت و دشوار این ایثار و شهامت را شاهد بوده‌ایم.
وی به رشادت‌های پاسداران سپاه در درون و برون مرزها اشاره کرد و گفت: برچسب تروریست به سپاه برچسب ناروایی است، پاسداران سپاه هر جایی که نیاز بود جان خود را برای امنیت، آرامش و حفظ جان مردم و کشور به خطر انداختند و کسی که از جان خود برای نجات دیگران می‌گذرد نمی‌تواند تروریست باشد.
این مسوول به 40 سال رشادت نهاد انقلابی سپاه در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در طول چهار دهه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدای زیادی را برای حفظ امنیت و آرامش این کشور تقدیم کرد و همه مردم بر از خودگذشتگی و ایثار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت می‌دهند.
دهبانی‌پور عنوان کرد: باید مشت گره کنیم و بر سر دولتی که برخلاف قواعد و حقوق بین‌الملل علیه ارگان مستقل یک کشور خط و نشان می‌کشد فریاد بزنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  در پایان بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مردم، ملت و همه جنش‌های آزادی بخش همه صدا شده و با فریاد مرگ بر آمریکا اعلام می‌کنیم ما همچنان ایستاده‌ایم و در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.


کد مطلب: 408633

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408633/اعلام-حمایت-فرهنگ-ارشاد-اسلامی-کهگیلویه-بویراحمد-سپاه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1