تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : ۴۰۸۶۳۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

اعلام حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از سپاه

۱
۰
اعلام حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از سپاه
کبنا ؛رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز (شنبه 24 فروردین ماه 98) در دیدار کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی با فرمانده سپاه فتح به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: اقدام احمقانه رئیس جمهور آمریکا برای ملتی که طی سال‌ها فراز و نشیب‌های زیادی دیدند اتفاق جدیدی نیست چرا که دشمن، دشمن است و از این تصمیمات قطعا گرفته می‌شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه ما در چند سال عمر انقلاب اسلامی و در عرصه‌های مختلف شاهد و تماشاگر ایثار و از خودگذشتگی جماعتی تحت عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و از کودکی نه پشت میزها و در مکان‌های امن بلکه در مواقع سخت و دشوار این ایثار و شهامت را شاهد بوده‌ایم.
وی به رشادت‌های پاسداران سپاه در درون و برون مرزها اشاره کرد و گفت: برچسب تروریست به سپاه برچسب ناروایی است، پاسداران سپاه هر جایی که نیاز بود جان خود را برای امنیت، آرامش و حفظ جان مردم و کشور به خطر انداختند و کسی که از جان خود برای نجات دیگران می‌گذرد نمی‌تواند تروریست باشد.
این مسوول به 40 سال رشادت نهاد انقلابی سپاه در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در طول چهار دهه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدای زیادی را برای حفظ امنیت و آرامش این کشور تقدیم کرد و همه مردم بر از خودگذشتگی و ایثار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت می‌دهند.
دهبانی‌پور عنوان کرد: باید مشت گره کنیم و بر سر دولتی که برخلاف قواعد و حقوق بین‌الملل علیه ارگان مستقل یک کشور خط و نشان می‌کشد فریاد بزنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  در پایان بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مردم، ملت و همه جنش‌های آزادی بخش همه صدا شده و با فریاد مرگ بر آمریکا اعلام می‌کنیم ما همچنان ایستاده‌ایم و در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جناب دهبانی
چرا در طی یک مراسم از کتابها و رمانهای استاد . رونمایی نمی کنید؟
حداقل از ایشان یه تقدیر بعمل اورید من کتاب کاش یک سرایدار بودم را از ایشون خواندم حالب بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1