تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب : ۴۰۸۶۰۶
هواشناسی اعلام کرد:

آسمان نقاط مختلف کشور در چند روز آینده بارانی است

۰
آسمان نقاط مختلف کشور در چند روز آینده بارانی است
کبنا ؛کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: امروز برای نوار غربی، مرکز، دامنه های جنوبی البرز، استان های واقع در سواحل دریای خزر، شرق و جنوب شرق کشور بارش داریم که گاه همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
«امین حسین نقشینه» ادامه داد: بارش ها برای امروز در جنوب کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و شمال بوشهر از شدت بیشتری برخوردار است.
این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا (شنبه) در بیشتر مناطق کشور به جز نوار غربی شاهد بارش خواهیم بود که در مناطقی از جنوب، جنوب شرق، شرق و بخش هایی از شمال شرق به شکل رگبار همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد شدید خواهد بود.
نقشینه اضافه کرد: شدت بارش های فردا در استان های گلستان، سمنان، خراسان شمالی، جنوب فارس، هرمزگان، جنوب کرمان، نیمه شرقی اصفهان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و بخش هایی از خراسان رضوی رخ می دهد که آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل ها در این مناطق دور از انتظار نیست.
به گفته وی یکشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی، دوشنبه نوار شرقی و سه شنبه محدود به شمال شرق و شرق ایران خواهد بود.

** هوای پایتخت امروز و فردا ابری است
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه آسمان امروز و فردای تهران ابری است و به تدریج شاهد بارش باران هستیم، گفت: این بارش ها گاه به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.
نقشینه یادآورشد: بیشینه دمای امروز مهرآباد به 21 درجه و شمیرانات 19 درجه بالای صفر می رسد و کمینه دمای امروز صبح شمیران 11 درجه و مهرآباد هم 15 درجه گزارش شده است.
وی افزود: امروز شهرکرد با کمینه دمای یک درجه بالای صفر در بین مراکز استانی خنک ترین مرکز بوده و گرمترین مرکز استان نیز اهواز بود که روز گذشته بیشینه دمای آن به 33 درجه رسید.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1