کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفتگو با خبرنگار کبنا مطرح شد:

مراجعه بیش از ۱۲ هزار نفر به مرکز خدمات جامع سلامت شهری لنده در تعطیلات نوروزی 

23 فروردين 1398 ساعت 13:21

 ۵ واحد صنفی نیز بعلت عدم رعایت موازین بهداشتی پلمپ و ۷۰ اقدام قانونی جهت معرفی به مقامات قضایی صورت پذیرفت. 


مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده، گفت: در ایام تعطیلات نوروزی به بیش از ۱۲ هزار نفر خدمات بهداشتی و درمانی در مرکز خدمات جامع سلامت شهری لنده خدمات درمانی ارائه شد.  
 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان لنده؛ مهندس امر اله خانی خدمات و فعالیت های شبکه بهداشت و درمان لنده را در ایام تعطیلات نوروز  از ۱۵ اسفند ۹۷ تا ۲۰ فروردین ۹۸ تشریح کرد. 
  وی افزود: بیش از ۱۲ هزار نفر در ایام نوروز خدمات پزشکی، پرستاری، رادیولوژی و آزمایشگاهی در مرکز خدمات جامع سلامت لنده را دریافت کردند.
  وی با بیان اینکه آمبولانس فوریت های پزشکی در تمام طول روز به صورت آماده باش در جاده ها مستقر بود اظهار داشت: ۳۰۰ بیمار با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شد. 
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده به تفکیک خدمات ارائه شده را 5 هزار و 599 ویزیت، و 2هزار و 525 آزمایش برای ۴۵۱نفر، ۱۱۰ نوبت دیالیز، ۲۲۰ مراجعه به رادیولوژیوی و مراجعه به تسهیلات زایمانی را ۷۸ نفر عنوان کرد. خانی اظهار داشت: در راستای تسهیلات خدمات سفر نوروزی، ۷۰۷ بازدید از صنوف حساس و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی صورت گرفت که حدود یک تن مواد غذایی تاریخ گذشته و فاقد شرایط بهداشتی کشف و معدوم شد. 
وی ادامه داد: ۵ واحد صنفی نیز بعلت عدم رعایت موازین بهداشتی پلمپ و ۷۰ اقدام قانونی جهت معرفی به مقامات قضایی صورت پذیرفت. 
 مهندس خانی اظهار داشت: ۸۱۵ بار مواد غذایی با دستگاه های سنجش پورتال (شوری سنجی، قطبیت روغن، رطوبت سنجی، ph سنجی و...) انجام شد و تعداد کلرسنجی ۴۱۹ بار و ۵۳ نمونه برداری شیمیایی و ۴۸ نمونه برداری میکروبی انجام گرفت. 
 وی در پایان خاطرنشان کرد: ۵۲ نفر از کارکنان این شبکه همچنین در قالب کشیک های نوروزی به مسافرین و شهروندان خدمات ارائه دادند.


کد مطلب: 408592

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408592/مراجعه-بیش-۱۲-هزار-نفر-مرکز-خدمات-جامع-سلامت-شهری-لنده-تعطیلات-نوروزی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1