تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : ۴۰۸۵۸۹
در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دو فوتبال کشور انجام گرفت

پیروزی شیرین نفت و گاز گچساران مقابل شهرداری فومن

۰
پیروزی شیرین نفت و گاز گچساران مقابل شهرداری فومن
کبنا ؛ در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  میزبان شهرداری فومن بود.
براساس این گزارش، دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و شهرداری فومن به میزبانی گچساران در استادیوم ورزشی شهدای صنعت نفت گچساران برگزار شد که در این مصاف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران موفق  به شکست رقیب خود شد.
 گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دو کشور در مقابل شهرداری فومن با کسب نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یافت.
 در ادامه این گزارش، در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم نفت گچساران به مصاف بعثت کرمانشاه رفت که در این دیدار با کسب  با نتیجه 3 بر 1  رقیب خود را در خانه شکست داد.
در هفته بیست سوم  تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مقابل آرمان گهر سیرجان با کسب نتیجه  ۳ بر یک به پیروزی، در هفته بیست و دوم در مقابل مس شهر بابک با نتیجه مساوی یک بر یک، در هفته بیست و یکم  در مقابل خیبر خرم‌آباد  با پیروزی نفت و گاز و با کسب نتیجه 4 بر صفر به پایان رسید.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته بیستم در مقابل نیروی زمینی تهران با یک گل زده، در هفته هجدهم تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مقابل  شهدای بابلسر با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و در هفته هفدهم که میزبان تیم پاس همدان بود با نتیجه تساوی  یک بر یک به پایان رسید.
در هفته شانزدهم در مقابل پرسپولیس گناوه به تساوی بدون گل رسید و در هفته پانزدهم مصاف نفت و گاز گچساران و استقلال رامشیر با نتیجه تساوی به پایان رسید  و در هفته چهاردهم نفت و گاز گچساران در مقابل نفت امیدیه با کسب نتیجه ٢ بر ١  به برتری رسید.
نفت و گاز گچساران در فصل 1397-1398 با تیم‌های جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر، پاس همدان، بعثت کرمانشاه، نیروی زمینی تهران، خیبر خرم آباد، شهدای بابلسر، نفت امیدیه، شهرداری فومن، پرسپولیس گناوه، شهرداری بندرعباس و صبای قم در گروه دوم رقابت‌ها قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1