کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دو فوتبال کشور انجام گرفت

پیروزی شیرین نفت و گاز گچساران مقابل شهرداری فومن

23 فروردين 1398 ساعت 1:23

در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، شهرداری فومن را با شکست بدرقه کرد.


 در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  میزبان شهرداری فومن بود.
براساس این گزارش، دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و شهرداری فومن به میزبانی گچساران در استادیوم ورزشی شهدای صنعت نفت گچساران برگزار شد که در این مصاف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران موفق  به شکست رقیب خود شد.
 گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دو کشور در مقابل شهرداری فومن با کسب نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یافت.
 در ادامه این گزارش، در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم نفت گچساران به مصاف بعثت کرمانشاه رفت که در این دیدار با کسب  با نتیجه 3 بر 1  رقیب خود را در خانه شکست داد.
در هفته بیست سوم  تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مقابل آرمان گهر سیرجان با کسب نتیجه  ۳ بر یک به پیروزی، در هفته بیست و دوم در مقابل مس شهر بابک با نتیجه مساوی یک بر یک، در هفته بیست و یکم  در مقابل خیبر خرم‌آباد  با پیروزی نفت و گاز و با کسب نتیجه 4 بر صفر به پایان رسید.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته بیستم در مقابل نیروی زمینی تهران با یک گل زده، در هفته هجدهم تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مقابل  شهدای بابلسر با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و در هفته هفدهم که میزبان تیم پاس همدان بود با نتیجه تساوی  یک بر یک به پایان رسید.
در هفته شانزدهم در مقابل پرسپولیس گناوه به تساوی بدون گل رسید و در هفته پانزدهم مصاف نفت و گاز گچساران و استقلال رامشیر با نتیجه تساوی به پایان رسید  و در هفته چهاردهم نفت و گاز گچساران در مقابل نفت امیدیه با کسب نتیجه ٢ بر ١  به برتری رسید.
نفت و گاز گچساران در فصل 1397-1398 با تیم‌های جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر، پاس همدان، بعثت کرمانشاه، نیروی زمینی تهران، خیبر خرم آباد، شهدای بابلسر، نفت امیدیه، شهرداری فومن، پرسپولیس گناوه، شهرداری بندرعباس و صبای قم در گروه دوم رقابت‌ها قرار دارد.


کد مطلب: 408589

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408589/پیروزی-شیرین-نفت-گاز-گچساران-مقابل-شهرداری-فومن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1