کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی و به طور ناگهانی:

پیروز کرمی‌ مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس کهگیلویه و بویراحمد شد / مهرابی اصلاح‌طلب رفت

22 فروردين 1398 ساعت 16:49

پیروز کرمی محمود آباد با حمایت‌های غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت مدیرکل نوسازی مدارس استان شد. شنیده شد که «عدل هاشمی‌پور» نماینده مردم کهگیلویه و «غلام محمد زارعی» نماینده مردم بویراحمد و دنا از انتصاب کرمی محمود آباد اظهار بی‌اطلاعی کردند موضوعی که به نظر نمی‌آید، صحت داشته باشد.


بالاخره بعد از شایعات و حواشی ایجاد شده، جهان مهرابی مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی تغییر کرد و پیروز کرمی‌محمودآباد که از چهره‌های اصولگرا هست، جایگزین وی شد.
«مشارکت خیرین در ساخت مدارس در دوران مهرابی افزایش یافت و ۶۴ پروژه مدرسه‌سازی با ۲۹۲ کلاس درس با اعتبار ۴۴۷ میلیارد ریال با مشارکت خیّرین مدرسه‌ساز در استان کهگیلویه و بویراحمد در دست ساخت است. در پنج سال اخیر افزون بر ۸۰۰ میلیارد ریال در جشنواره‌های خیّرین مدرسه‌ساز استان تعهد شد که تاکنون بیش از ۷۰ درصد آن محقق شده است.»
تغییرات امر طبیعی، اما دانستن پشت پرده تغییر یک مدیر کاری حق مردم و افکار عمومی است، جهان مهرابی از مدیران پرکار کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رفت. هر چند کمبود اعتبارات سبب گردید که برخی از فضاهای آموزشی این استان با مشکلاتی از جمله کمبود تجهیزات و فرسودگی روبرو باشد و بدون شک تلاش بیشتر مدیران را می‌طلبد.
تصوير
پیروز کرمی محمود آباد با حمایت‌های غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت مدیرکل نوسازی مدارس استان شد. شنیده شد که «عدل هاشمی‌پور» نماینده مردم کهگیلویه و «غلام محمد زارعی» نماینده مردم بویراحمد و دنا از انتصاب کرمی محمود آباد اظهار بی‌اطلاعی کردند موضوعی که به نظر نمی‌آید، صحت داشته باشد. هر سه نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان تغییر و تحولات قطعاً قرار می‌گیرند.
پیروز کرمی‌محمود آباد از نیروهای باسابقه اداره‌کل نوسازی مدارس و دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران است.
جهان مهرابی از مدیران اصلاح طلب و حامیان دولت تدبیر و امید بود.


تصوير
تصوير

تصوير تصوير
تصوير
تصوير


کد مطلب: 408581

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408581/پیروز-کرمی-مدیرکل-نوسازی-تجهیزات-مدارس-کهگیلویه-بویراحمد-مهرابی-اصلاح-طلب-رفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1