تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۴۰۸۵۷۴
در گفتگو با کبنا مطرح شد

تابع نرخ استان نیستیم؛وقتی اعمال نرخ استانی«شن و ماسه» اجحاف به شهرستان است! / اولتیماتوم «علویان»به صنف شن و ماسه

۱
۱
تابع نرخ استان نیستیم؛وقتی اعمال نرخ استانی«شن و ماسه» اجحاف به شهرستان است! / اولتیماتوم «علویان»به صنف شن و ماسه
کبنا ؛رئیس اداره صنعت معدن تجارت کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگاران اعمال نرخ های مصوب اخیر استانی شن و ماسه  را برای شهرستان ها بی رحمانه و غیر منصفانه دانست و اظهار کرد:تحت هیچ شرایطی کمیسیون تعیین نرخ شن و ماسه شهرستان های کهگیلویه،چرام و لنده از نرخ مصوب استانی تبعیت نخواهد کرد.
یاسین علویان سوق در حالی که نرخ مصوب استانی برای شهرستان را کارشناسی شده ندانست،عنوان کرد:با توجه به شرایط جغرافیایی متفاوت و کوهی نبودن برداشت این محصول،سطح درآمد،کیفیت انواع شن و ماسه با لحاظ نمودن همه شرایط نرخ آن واحدهای تولیدی توسط کمیته شهرستانی در ساعات آینده اعلام خواهد شد.
علویان سوق به واحدهای صنفی تولیدی شن و ماسه هشدار داد و افزود:هرگونه تخطی از نرخ فعلی و تبعیت از نرخ استانی تخلف و در صورت مشاهده هر گونه تخطی طی بازرسی ها یا دریافت گزارشات مردمی،بدون شک فرم گزارش بازرسی برای متخلفین تشکیل می شود.
وی ادامه داد:همچنین در صورت تبعیت نکردن واحدهای تولیدی شن و ماسه از نرخ تعیین شده توسط کمیسیون شهرستانی،فرم گزارش بازرسی با مبلغ ریالی بالا برای متخلف در نظر گرفته می شود و اگر از فعالیت صنفی و تولیدی نیز خودداری نمایند مشمول امتناع از عرضه کالاها و خدمات می شوند.
علویان سوق در پایان مطرح کرد:از فرمانداری های شهرستان های کهگیلویه،چرام و لنده ،دادستان ها،نیروهای امنیتی و اطلاعاتی می خواهیم کاملا در جریان باشند و با متخلفان برخورد شدید صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مردم بدبخت بخش چاروسا
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت مدیرمحترم صمت دربخش چاروسامتاسفانه باهماهنگی سه کارخانه ای که دراین منطقه میباشدکارخانه راتعطیل کردن ونرخ استانی راکه زدن الان دارن بانرخ استانی به مردم بدبخت چاروسامیفروشنددرضمن باکیفیت پایین لطفاپیگیری کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1