کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفتگو با کبنا مطرح شد

تابع نرخ استان نیستیم؛وقتی اعمال نرخ استانی«شن و ماسه» اجحاف به شهرستان است! / اولتیماتوم «علویان»به صنف شن و ماسه

22 فروردين 1398 ساعت 15:29

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگاران اعمال نرخ های مصوب اخیر استانی شن و ماسه  را برای شهرستان ها بی رحمانه و غیر منصفانه دانست و اظهار کرد:تحت هیچ شرایطی کمیسیون تعیین نرخ شن و ماسه شهرستان های کهگیلویه،چرام و لنده از نرخ مصوب استانی تبعیت نخواهد کرد.


رئیس اداره صنعت معدن تجارت کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگاران اعمال نرخ های مصوب اخیر استانی شن و ماسه  را برای شهرستان ها بی رحمانه و غیر منصفانه دانست و اظهار کرد:تحت هیچ شرایطی کمیسیون تعیین نرخ شن و ماسه شهرستان های کهگیلویه،چرام و لنده از نرخ مصوب استانی تبعیت نخواهد کرد.
یاسین علویان سوق در حالی که نرخ مصوب استانی برای شهرستان را کارشناسی شده ندانست،عنوان کرد:با توجه به شرایط جغرافیایی متفاوت و کوهی نبودن برداشت این محصول،سطح درآمد،کیفیت انواع شن و ماسه با لحاظ نمودن همه شرایط نرخ آن واحدهای تولیدی توسط کمیته شهرستانی در ساعات آینده اعلام خواهد شد.
علویان سوق به واحدهای صنفی تولیدی شن و ماسه هشدار داد و افزود:هرگونه تخطی از نرخ فعلی و تبعیت از نرخ استانی تخلف و در صورت مشاهده هر گونه تخطی طی بازرسی ها یا دریافت گزارشات مردمی،بدون شک فرم گزارش بازرسی برای متخلفین تشکیل می شود.
وی ادامه داد:همچنین در صورت تبعیت نکردن واحدهای تولیدی شن و ماسه از نرخ تعیین شده توسط کمیسیون شهرستانی،فرم گزارش بازرسی با مبلغ ریالی بالا برای متخلف در نظر گرفته می شود و اگر از فعالیت صنفی و تولیدی نیز خودداری نمایند مشمول امتناع از عرضه کالاها و خدمات می شوند.
علویان سوق در پایان مطرح کرد:از فرمانداری های شهرستان های کهگیلویه،چرام و لنده ،دادستان ها،نیروهای امنیتی و اطلاعاتی می خواهیم کاملا در جریان باشند و با متخلفان برخورد شدید صورت گیرد.


کد مطلب: 408574

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408574/تابع-نرخ-استان-نیستیم-وقتی-اعمال-استانی-شن-ماسه-اجحاف-شهرستان-اولتیماتوم-علویان-صنف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1