کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار مادوان در دیدار مسوولان با فرماندار بویراحمد مطرح کرد

ساخت و ساز غیرمجاز در بستر رودخانه تهدیدی برای شهر مادوان / جهانبخش: جلسه‌ محرمانه‌ی برگزار کنیم / دست درازی به منابع طبیعی به دلیل گرانی زمین

22 فروردين 1398 ساعت 10:08

شهردار مادوان با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر رودخانه‌ی این شهر تهدید جدی برای مادوانی‌ها است، می‌گوید: پرونده‌های در این رابطه تشکیل دادیم که هر چه سریعتر باید رفع تصرف شود تا مشکلی در صورت راه افتادن سیل برای مردم به وجود نیاید.


شهردار مادوان گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر رودخانه شهر مادوان را تهدید می‌کند.
داریوش جهانبخش صبح امروز ( پنجشنبه 22 فروردین ماه 98) در دیدار مسوولان شهرستان بویراحمد با شاهرخ کناری فرماندار این شهرستان با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر با  مدیریت آگاهانه فرماندار و همت همه نیروها کنترل شد و به همین خاطر کمترین مشکلات را داشتیم، اظهار کرد: در شهر مادوان ما با بحران‌های جدی روبرو هستیم و یکی از این بحران‌ها آبراهه‌های شهر مادوان است که بخشی از آنها توسط شهرداری پاکسازی شد و بخشی از آن هم توسط بعضی افراد ساخت و سازهای غیرمجاز انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر رودخانه‌ی این شهر تهدید جدی برای مادوانی‌ها است، می‌گوید: پرونده‌های در این رابطه تشکیل دادیم که هر چه سریعتر باید رفع تصرف شود تا مشکلی در صورت راه افتادن سیل برای مردم به وجود نیاید.
شهردار مادوان تصریح کرد: بخشی از این افراد ادعای مالکیت دارند که ضروری است جلسه‌ی محرمانه‌ای با حضور آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداری بویراحمد، دادگستری و شهرداری در این رابطه برگزار شود و تکلیف آنها را مشخص کنیم.
وی گرانی زمین را یکی دیگری از مشکلات شهر مادوان دانست و گفت: به دلیل گرانی زمین مردم دست درازی به عرصه‌های منابع طبیعی دارند و متأسفانه‌ خانه‌های که استحکام ندارند و مطابق با اصول ساخت و ساز نیست، بنا می‌کنند که این هم معضل دیگری هست و هنگام سیل و ریزش سنگ و کوه خطراتی جدی در پی خواهد داشت.
شهردار مادوان بیان کرد: شهرداری مادوان از دستگاه‌های پمپاژ آب بی‌بهره است و تا جایی که اطلاع دارم، استانداری تعداد زیادی از این دستگاه‌ها دارد که اگر از آنها در اختیار شهرداری‌ها قرار بگیرد، گره گشا خواهد بود.


کد مطلب: 408564

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408564/ساخت-ساز-غیرمجاز-بستر-رودخانه-تهدیدی-شهر-مادوان-جهانبخش-جلسه-محرمانه-ی-برگزار-کنیم-دست-درازی-منابع-طبیعی-دلیل-گرانی-زمین

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1