تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۴۰۸۵۵۷
دیدار رئیس و شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتح برگزار شد

قضات کهگیلویه و بویراحمد در لباس پاسداری / مزارعی: آحاد ملت ایران پاسدار هستند (+ تصاویر)

۱
۰
قضات کهگیلویه و بویراحمد در لباس پاسداری / مزارعی: آحاد ملت ایران پاسدار هستند (+ تصاویر)
کبنا ؛
در آئینی که در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین مزارعی میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.


مزارعی با اشاره به نامگذاری این روز به فرخنده به نام روز پاسدار افزود:تناسب نامگذاری میلاد سید و سرور شهیدان و آزادگان جهان به نام روز پاسدار،بسیارمیمون و سنخیت دارد.

رئیس کل دادگستری استان که لباس سبز و مقدس پاسداری را بر تن کرده بودند اظهار داشت: در هر کسوتی که باشیم افتخار پاسداری را داریم و امروز به یاد دوران دفاع مقدس، کفن پاسداری را برتن کرده ایم و در کنار شما برادران عزیز هستیم تا دشمنان ایران و اسلام بدانند که آحاد ملت ایران ،همه پاسدارند.

مقام ارشد قضایی استان به یاوه گویی رئیس جمهور ابله آمریکا در رابطه با تروریست نامیدن سپاه پاسداران نیز اشاره و اظهار داشت:شما باید به این تنفر دشمنان به خودتان افتخار کنید، آنهایی که در فضای مجازی و با دولت استکباری آمریکا همراهی می نمایند بدانند که سپاه پاسداران عزت داشته و عزیزتر خواهد و مجموعه ای است که از بطن و جان این جامعه برخاسته است و به خودتان ببالید و بدانید کسانی که در صدر اسلام در مقابل پیامبر(ص) ،امام علی (ع) و امام حسین(ع) سرِ دشمنی داشتند، باقیمانده های آنان بر علیه سپاه پاسداران موضع گیری می کنند و به همین علت، به شما نسبت های ناروا می دهند و این بخاطرعجز و کم زوری آنهاست.

مزارعی در ادامه افزود: ترامپ دیوانه‌ی احمقی است که خیال می کند با نسبت دادن تروریست به سربازان ولی امر مسلمین که قبل از انقلاب هم پاسداربودند افکار عمومی جهان را با خود همراه می‌کند.
وی اضافه کرد: شاید تاریخ تولد سپاه، بعد از انقلاب باشد اما این ها آن نیروهایی هستند که قبل از انقلاب هم برای پیروزی آن از جان خود مایه می گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کارکنان دستگاه قضایی در هر لباسی که باشند خود را پاسداران نظام و انقلاب می دانند، گرچه در 2 حوزه کاری خدمت می کنیم.
مزارعی در پایان بیان کرد: حرکت نابخردانه ترامپ رشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کشور و جامعه جهانی اسلام بیشتر خواهد کرد و دشمنان اسلام خواهند دید که روز به روز به رشد و نمو خواهد رسید واگر روزی اقتضا کند با همین لباس سبز پاسداری در کنار شما خواهیم بود که خود قربانی تروریسم بوده و شهدای گرانقدری را در راه اعتلای اسلام و ایران اسلامی تقدیم کرده اید.

در ادامه ی این نشست سرهنگ خرمدل فرمانده سپاه فتح استان هم در سخنانی با اظهار اینکه مجموعه سپاه پاسداران و قوه ی قضائیه دارای یک آرمان و هدفند گفت:این هدف اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم است.

وی افزود: دشمنان ایران نمی دانند که مردم و مسئولان این نظام در هر پست ، مقام و مرتبه ای که باشند با هم ارتباط دارند و آنها می خواهند مسئولان نظام و مردم در کنار هم نباشند.

سرهنگ خرمدل در پایان با اشاره به پوشیدن لباس پاسداری و رزمِ مسئولان قضایی و کارکنان آن افزود: حضور شما یک پیام را برای پاسداران و یک پیام را برای دنیا دارد و آن است که سپاه پاسداران و دستگاه قضایی در کنار هم هستند و یک مجموعه ی واحد هستند و اما اینکه دشمنان مضطرب هستند و می دانند که انقلاب اسلامی ایران به جای حساسی رسیده است و آنها راهی ندارند و این از درماندگی آنهاست.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

حب الحسین یجمعنا
Iran, Islamic Republic of
خدایا تا انقلاب مهدی
از نهضت خمینی محافظت بفرما🙏
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1