تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۴۰۸۵۴۶
به همت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

روز جانباز در یاسوج / آیت‌الله ملک‌حسینی: بر خود ببالیم که دشمن زشت‌ترین القاب را به ما نسبت دهد

۰
روز جانباز در یاسوج / آیت‌الله ملک‌حسینی: بر خود ببالیم که دشمن زشت‌ترین القاب را به ما نسبت دهد
کبنا ؛

به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) مراسم جشن روز جانباز به همت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در محل حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار شد.
 
در این مراسم آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان و علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح به همراه فرماندهان نظامی و انتظامی استان و جمعی از مردم و مسؤولان حضور داشتند.


 
حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک نیز با تبریک اعیاد شعبانیه با بیان فضایل ائمه اطهار اظهار کرد: همان گونه که می‌دانیم بر اساس برنامه سپاه و بندهایی از قانون اساسی و فرمایشات امام و رهبری سپاه دو وظیفه دارد.
وی مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح گفت: یکی پاسداری از نظام و دوم پیشبرد نظام ولایی و معرفی نظام به جهانیان است که همین موضوع حضور مستشاری نظام را توجیه می‌کند چرا که بر اساس فرمایش امام باید انقلاب خود را به جهان عرضه کنیم.
این مسؤول گفت: امروزه در محیط پیرامونی شاهد گسترش محور مقاومت هستیم و همین باعث شده که آمریکا بهراسد و به مقابله با سپاه برآید و احساس ترس و وحشت کرده و دست به چنین اقدام زشت و خطرناکی بزند.
وی با بیان این که ۱۷۵ پایگاه نظامی آمریکا در تیررس قرار دارد، خاطرنشان کرد: این اقدام آمریکا اولا در و حله ژست است و خودشان می‌دانند که توان مقابله با سپاه را ندارند.

 آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نیز با تبریک روز جانباز و تولد حضرت ابوالفضل العباس اظهار کرد: امام حسین مصباح هدایت و کشتی نجات است کسی که انسان‌ها را با منش و مدیریت خود اداره می‌کند او که امام عزت‌ها و گنج‌هاست و سید الشهدا رمز عزت و افتخار دین است سید الشهدا حقیقتی است که اگر کسی از او طاعت کرد به عزت می‌رسد و این افتخار انقلاب و سپاه پاسداران است که در مسیر جهاد و مبارزه قرار دارد و سید الشهدا معلم این مکتب است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شیوه کفار و منافقین است که جامعه را تقسیم می‌کنند که خود را ارزشی و دیگران را ضد ارزشی بخوانند و این شیوه در میان جبهه استکبار باقی است که برای سپاه چنین عنوانی را به کار می‌برد.
وی با بیان این که باید مقابل جبهه کفر و تروریست ایستادگی کرد افزود: بدانیم که عزت از آن مومنین است و آن هایی که ما را محکوم می‌کنند خود آموزشگر تروریست و عین تروریست هستند و باید در مقابل آن‌ها ایستاد.
ملک‌حسینی با بیان این که معاویه نیز سیدالشهدا را این گونه مورد تهدید قرار داد اظهار کرد: آن حضرت هم به قیمت جان خود در مقابل نفاق و کفر و معاویه ایستاد و گفت: که ما مردان جنگ و رزم هستیم.
وی با بیان این که جبهه کفر و استکبار تنها در برابر بز دلان پیروز می‌شوند خاطرنشان کرد: امام حسین می‌فرماید شما نمی‌توانید ما را از تاریخ محو کنید چرا که برای همیشه در مدار و مسیر عزت قرار داریم.
نماینده ولی‌فقیه با تاکید بر این که سپاه هم در مسیر سخت مقاومت قرار دارد اظهار کرد: خدا آرامش به کسانی می‌بخشد که در مسیر طاعت از ولی انقلاب قرار دارند که از ویژگی پاسداران است و همچنین ویژگی دیگر پاسدار جهاد در راه خداست.
وی با بیان این که جهاد در راه خدا بابی از باب‌های بهشت است تصریح کرد: ذلت از آن کسانی است که از مسیر جهاد دور شوند و این مسیر جهاد و صبر و مقاومت است که سپاه انتخاب کرده تا برای هر مصافی آماده باشد.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که پاسداران و سپاه مدافع حرم شدند خاطرنشان کرد: آیا امروز توقع داریم که دشمن از ما تعریف کند بلکه باید بر خود ببالیم که دشمن زشت‌ترین القاب را به ما نسبت دهد و دشمنی آن‌ها حکایت از آن دارد که سپاه در مسیر خود درخشیده و موفق بوده است چرا که ضربه سپاه در سوریه و عراق کاری بوده است و معلوم شده که جبهه مقاومت غرور آمریکا را در منطقه بشکند.
وی گفت: در تاریخ به وفور هر جا که دشمن به فکر ضربه زدن بوده خود بدترین ضربه‌ها را متحمل شده است که اقدام آمریکا علیه سپاه نیز یکی از همان اقداماتی است که به شکست سخت منتهی ‌می‌شود همانند وقتی که بدن امام حسین را زیر سم اسبان قرار دادند و همین موجب رسوایی و شکست جبهه کفر شد.
ملک حسینی ترس آمریکا را از جمهوری اسلامی نه به واسطه موشک‌ها دانست و گفت: ترس آن‌ها از ایران اسلامی به دلیل قدرت ولایت است و اگر امروز به جنگ سپاه رفته به دلیل همین ولایتمداری و اقتدار سپاه است اقتداری که نه به واسطه کمک‌ها و دانش دشمن بلکه با تکیه بر دانش خود موشک و تسلیحات می‌سازد.
نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این اتفاق موجب شد تا همه ایران سبزپوش شدند و این به معمای وحدت است و امروز دشمن بیش از هر چیز از وحدت می‌ترسد و امروز هر ندایی به غیر از وحدت باشد دشمن از آن می‌ترسد و باید پای این وحدت ایستاد و مقاومت کرد و رمز آبرومندی ایران همین استقلال و وحدت است.
نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: این کار دشمن علیه سپاه روح امید را در محور مقاومت دمید و باید آن را به فال نیک گرفت و دشمنان باید بدانند که اگر دست از پا خطا کنند ضربات سختی خواهند خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1